۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۴۵۸۴۰
معاون مددکاری و مشارکت های مردمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

با خدمت به مردم باید در جهت توسعه، رشد و تعالی اخلاقی جامعه گام برداریم

با خدمت به مردم باید در جهت توسعه، رشد و تعالی اخلاقی جامعه گام برداریم
پاکدل به مسائل و مشکلات جامعه اشاره کردو گفت: شهدا در وصیت نامه های خود اکثرا به اقامه نماز، رعایت حجاب، تبعیت از ولایت توصیه کرده که عمل این مهم سبب کاهش آسیب ها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمود پاکدل، ظهر امروز، در همایش ملی مسائل اجتماعی ایران در لرستان با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل و مشکلات جامعه از نگاه عملی، گفت: باید مسائل شناسایی، ریشه یابی و برای درمان آنها برنامه ریزی عملیاتی صورت گیرد.

معاون مددکاری و مشارکت های مردمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: ارتقای شاخص ها و کسب مکارم و فضائل اخلاقی و کاهش رذائل اخلاقی نیاز جامعه است.

وی خانواده را کانون تعلیم و تربیت خواند و عنوان کرد: برای کاهش آسیب ها و مشکلات خانواده مهم ترین رکن بوده که نباید از آن غافل شد.

پاکدل در ادامه به وصیت نامه شهدا اشاره کرد و گفت: وصیت مشترک شهدا اقامه نماز اول وقت، رعایت حجاب، تبعیت از ولایت فقیه، احترام ویژه نسبت به پدر و مادر، دست گیری، کمک و خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه عمل به وصیت نامه شهدا برای کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی ضروری است، خاطرنشان کرد: شهدا و خانواده شهدا باید به عنوان اللگو در جامعه معرفی شوند.

معاون مددکاری و مشارکت های مردمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: نهادینه سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی شهدا در جامعه مهم ترین اقدام برای مقابله با آسیب ها و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه است.

پاکدل با بیان اینکه همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: از فرصت هایی که خداوند در اختیار ما قرار داده است با خدمت به مردم باید در جهت توسعه، رشد و تعالی اخلاقی جامعه گام برداریم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات