۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۴۵۸۹
عضو خبرگان رهبری:

یادمان شهدا بزرگ‌ترین پشتوانه برای دستاوردهای نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: برگزاری یادواره شهدا، بزرگ‌ترین پشتوانه دستاوردهای نظام است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در سومین یادواره سرداران و هشتصد شهید بهشهر در مصلای نماز جمعه بهشهر اظهار داشت: انتقال ارزش‌های شهید و شهادت به نسل امروز باید در اولویت برنامه‌های همه ارگان‌ها قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برپایی این آیین‌ها افزون بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، سبب ترویج آرمان‌های آنان در بین نسل جدید می‌شود.

امام جمعه بهشهر در ادامه رسالت همه را حفظ فرهنگ شهادت دانست و تصریح کرد: باید بدانیم که راه حل بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ترویج فرهنگ شهادت است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری هدف از برگزاری این یادواره را ترویج آرمان‌های شهدا برای نسل جدید عنوان کرد و ابراز داشت: تکریم شهدا برای نسل جوان به منظور الگو و سرمشق قرار دادن در همه عرصه‌های زندگی ضروری است.

وی ادامه داد: برگزاری این یادواره فرصتی برای معرفی گوشه‌هایی از ایثار و شهادت‌طلبی جوانان این سرزمین برای نسل امروز است و همچنین بزرگ‌ترین پشتوانه برای دستاوردهای نظام است.

نماینده مردم مازندران ر خبرگان رهبری همچنین یادآور شد: افکار و اندیشه‌های آن بزرگواران باید بررسی و برای نسل‌های آینده نقل شود تا فرهنگ شهادت در جامعه نهادینه شود./950/پ202/س
ارسال نظرات