۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۷۴۵۹۹۳
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مقیمی حاجی:

عملکرد مطلوب، راهکار مقابله با جنگ رسانه‌ای علیه نظام است

عملکرد مطلوب، راهکار مقابله با جنگ رسانه‌ای علیه نظام است
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه گفت: برای مقابله با جنگ رسانه‌ای که علیه نظام اسلامی شکل‌گرفته است، باید با به‌کارگیری ابزارهای مختلف رسانه‌ای به ارائه عملکرد مطلوب دولت بپردازیم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت که در باغ‌موزه دفاع مقدس برپا شده است، در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ازآنجایی‌که عملکرد دولت‌ها بیش از آن چیزی است که به اطلاع مردم می‌رسد، تمامی دولت‌ها، وزارت‌خانه‌ها، واحدهای مختلف اجرایی و عملیاتی باید اطلاع‌رسانی مناسب‌تری داشته باشند.

وی افزود: برای مقابله با جنگ رسانه‌ای که امروزه علیه نظام اسلامی شکل‌گرفته است باید با به‌کارگیری ابزارهای مختلف رسانه‌ای به عملکرد مطلوب بپردازیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی ادامه داد: درست است که تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم بااین‌حال زحماتی که عزیزان در نقاط گوناگون کشور انجام می‌دهند، ارزشمند است.
 
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: نمایشگاه روایت پیشرفت یکی از ابزارهای رسانه‌ای است که می‌تواند بر مردم و جوانان تأثیرگذار باشد. در واقع این نمایشگاه در کنار تبلیغاتی که امروز علیه نظام اسلامی و عملکردهای دولت شکل می‌گیرد، بستر آشنایی بیشتر مردم با اقدامات و فعالیت‌هایی که در زمینه دولت و وزارت‌خانه‌های مختلف انجام می‌شود را مهیا می‌کند.
ارسال نظرات