۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۴۶۰۲۱
بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی؛

اقدامات دیوانه‌وار صهیونیست‌ها نتیجه ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی است

اقدامات دیوانه‌وار صهیونیست‌ها نتیجه ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی است
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدامات دیوانه‌وار صهیونیست‌ها نتیجه ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی برای شرکت در اجتماع حمایت از کودکان غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

«مَن أصبَحَ لا يَهتَمُّ بِاُمورِ المُسلمينَ فَلَيسَ مِنهُم و مَن سَمِعَ رَجلاً يُنادِي: يا لَلمسلمينَ! فَلَم يُجِبهُ فلَيسَ بمُسلِمٍ» پیامبر اکرم(ص)

جنایات رژیم صهیونیستی پس از قریب به هشت دهه ظلم، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره­‌سازی، کشتار دسته­‌جمعی و اقسام گوناگون جنایات علیه بشریت، اینک در جنگ اخیر در غزه با قتل‌عام مستمر و مداوم هزاران انسان بی‌گناه از طریق به کارگیری تسلیحات کشتار جمعی وارد مرحله جدید و بی‌سابقه‌ای شده است.

این حملات کور، وحشیانه و شبانه­‌روزی همراه با حمله زمینی و قطع کامل دسترسی شهروندان به آب، برق، سوخت و ممانعت از ورود دارو و مواد غذایی و نیز هدف قرار دادن مکرر مراکز درمانی، مصداق بارز مجازات دسته­‌جمعی و بلکه گونه‌ای از نسل‌کشی می‌باشد و همه این جنایات علیه بشریت در شرایطی صورت می‌گیرد که دولت‌های مدعی حقوق بشر به‌ویژه کشورهای اروپایی و آمریکایی نه فقط هیچ اقدامی برای محکومیت این اقدامات انجام نمی‌دهند و از هیچ یک از ابزارهای بین‌المللی برای متوقف کردن شرایط موجود بهره نمی‌گیرند، بلکه با استفاده از بوق‌های رسانه‌ای خود در پی تصویرسازی وارونه از واقعیت و تطهیر دستان خون آلود رژیم کودک‌کش اسرائیل هستند.

علی‌رغم همه حمایت‌های استکبار جهانی از رژیم صهیونیستی و تلاش‌های آنان جهت توجیه این جنایات آشکار، برای همه مسلمین و بلکه عموم آزادی‌خواهان جهان روشن و واضح است که اقدامات دیوانه‌وار صهیونیست‌ها، نتیجه ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی در عملیات کوبنده و بزرگ طوفان الأقصی بوده و لذا تلاشی ضعیف و بی‌حاصل برای جبران این شکست ترمیم‌ناپذیر هیمنه‌ی پوشالی رژیم صهیونیستی می‌باشد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به نمایندگی از همه رزمندگان و ایثارگران سلحشور انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان، ضمن تمجید از شجاعت و پایداری جانانه گروه­‌های مقاومت و تبریک پیروزی­‌های مبارزان فلسطینی، حمایت همه­‌جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم نوار غزه ابراز داشته و همصدا با همه مسلمانان جهان اقدامات ضد انسانی و ددمنشانه استکبار جهانی را محکوم می‌نماید و از عموم مردم شریف آذربایجان شرقی برای شرکت در اجتماع سراسری و بزرگ حمایت از کودکان غزه در روز شنبه، ۲۷ آبان ۱۴۰۲ دعوت به عمل می‌آورد.

ارسال نظرات