۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۷۴۶۱۵۳

اجلاسیه سالیانه مجمع بسیجیان استان قم برگزار می‌شود

اجلاسیه سالیانه مجمع بسیجیان استان قم برگزار می‌شود
اجلاس سالیانه مجمع بسیج استان قم با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید رضا میرزاده رئیس مجمع بسیجیان استان قم در نشست خبری اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان استان قم که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات شهید فخری‌زاده ساختمان شهید آیت الله سعیدی برگزار شد گفت: اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان قم در سی‌ام آبان‌ماه با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سید محمد آقامیری استاندار قم و جمعی از مدیران استانی با هدف ارائه ۶ طرح منتخب (در مباحث مختلف از حوزه علم و تربیت گرفته تا حوزه صنعت و کشاورزی و موضوع‌های مدیریت شهری) در قالب نظام مسائل استان و رای‌گیری در این خصوص با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های متولی در استانداری قم برگزار می‌شود.

میرزاده با بیان اینکه مجمع بسیجیان یک مجموعه کاملا مردم نهاد است، عنوان کرد: تلاش ما بر این است که در نظام مسائل استان قم وحدت رویه داشته باشیم.

رئیس مجمع بسیجیان استان قم با اشاره به اینکه مراجع مختلفی در خصوص نظام مسائل استان قم فعالیت دارند، اظهار داشت: متاسفانه در مواردی شاهد موازی کاری نیز هستیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سند مشترکی به منظور وحدت رویه در مورد نظام مسائل تهیه شده است، خاطرنشان کرد: به شدت به گفتمان‌سازی در موضوع وحدت رویه در تهیه نظام مسائل استان قم نیاز داریم.

میرزاده با اشاره به اینکه وظیفه ما راهبری، هماهنگی و اطلاع‌رسانی نظام مسائل استان قم است، تصریح کرد: این طرح‌ها شامل نظام‌نامه نهاد علم تمدن‌ساز، مردمی‌سازی طرح نهضت ملی مسکن، تربیت نسل تمدن‌ساز ایرانی اسلامی، ارتقای سیاسی پردیسان و برگزاری همایش ملی کارآفرینی است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه مجمع نیز در خانه جوان فعال است، یادآور شد: در طول سال نیز در این دبیرخانه مجمع فعال خواهد بود.

ارسال نظرات