۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۴۶۲۷۳
سرلشکر باقری:

پیروزی ملت فلسطین نزدیک است

پیروزی ملت فلسطین نزدیک است
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه پیروزی ملت فلسطین نزدیک است، تصریح کرد: امروز اقتدار نیروهای مسلح ایران زبانزد است و دشمنان به این اقتدار آگاهی کامل دارند.‌

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت و گرامیداشت هفته بسیج‌ اظهار داشت: نهال ارزشمندی که امام بزرگوار(ره) در کشور غرس کردند امروز به یک درخت تناور و قدرتمندی تبدیل شده ‌است که ریشه در دل تک تک مردم ایران دارد و میوه‌ها و شاخه‌های آن و برکات فراوان آن را شاهد هستیم.

دشمنان به اقتدار نیروهای مسلح ایران آگاهی کامل دارند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در ادامه با تجلیل از آمادگی نیروی زمینی سپاه در این رزمایش افزود: این رزمایش بخشی کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح بود که به نمایش گذاشته شد؛ امروز اقتدار نیروهای مسلح ایران زبانزد است و دشمنان به این اقتدار آگاهی کامل دارند.‌

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ‌با ابراز اینکه "از خداوند می‌خواهیم نصرت خود را بر جنود خویش و بر جبهه حق نازل بفرماید"، گفت: آنچه امروز در تیپ زرهی 38 ذوالفقار دیدیم، حضور ارزشمند و آمادگی کامل و پابه‌کاری بی‌نظیر یگان‌های نیروی زمینی اعم از زرهی، مکانیزه، پیاده، بیمارستان صحرایی، توپخانه، تکاوران و سایر ابعاد نیروی زمینی سپاه پاسداران و سپاه استان کرمان بود.

نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می‌گذارند

وی با بیان اینکه امروز با «هوشیاری، اقتدار و در میدان بودن نیروهای مسلح» امنیت پایدار در کشور حاکم است"، اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می‌گذارند؛ مردم ایران مطمئن باشند نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور ذره‌ای کوتاهی و غفلت نخواهند کرد، مطمئن باشید دشمنان اگر بدانند ‌اگر ذره‌ای در انجام وظایفمان‌کوتاهی کرده‌ایم‌ در حمله به ایران و چکاندن ماشه ذره‌ای غفلت و کوتاهی نخواهند کرد و اگر بازدارندگی پایدار در کشور ما وجود دارد به‌برکت حضور و پایمردی و ایستادگی یکایک نیروهای مسلح در کشور است.

نیروهای مسلح ‌ایران امروز در لبه فناوری حرکت می‌کنند

‌‌سرلشکر باقری با تصریح به اینکه "نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در لبه فناوری حرکت می‌کنند"، تصریح کرد: در نیروهای مسلح مسئولیت حیاتی به‌عهده داریم و ثانیه‌ای را برای امنیت مردم نباید به هدر بدهیم. این بازدارندگی به‌برکت آخرین دستاوردهای علمی، تاکتیکی و تجهیزات به‌روز و در لبه فناوری جهانی است که به‌دست دانشمندان و جوانان این کشور ساخته می‌شود.

سرلشکر باقری ادامه داد: اهمیت نیروهای مسلح در این گونه حوادث که در جهان و منطقه اتفاقاتی می‌افتد بیش از گذشته آشکار می‌شود و نشان می‌دهد که ما به‌عنوان نیروهای مسلح به‌نیابت از مردم مسئولیت سنگین و حیاتی را در دفاع و امنیت کشور به‌عهده داریم و لحظه‌ای نباید غفلت کنیم.

دشمنان ‌در غزه کودکان را به خاک و خون می‌کشند و نسل‌کشی به‌راه انداخته‌اند

وی با تأکید به اینکه "ما با عنوان نیروهای مسلح باید با تدبیر و هوشیاری و با آموزش و تمرین و اشراف اطلاعاتی کشور را امن، آرام و مطمئن قرار دهیم و بستری را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم"، افزود: امروز با "هوشیاری، اقتدار و در میدان بودن نیروهای مسلح" امنیت پایدار در کشور حاکم است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه "دشمنان امروز در غزه کودکان را به خاک و خون می‌کشند و نسل‌کشی به‌راه انداخته‌اند"، خاطرنشان کرد: کشتن مردم بیگناه نشانه پیروزی صهیونیست‌های شکست‌خورده در عملیات بی‌نظیر و غافلگیرانه 15 مهرماه نخواهد بود، قطعاً با ایستادگی مردم و اقتدار رزمندگان جبهه مقاومت، پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.

قطعاً پیروزی ملت فلسطین نزدیک است

وی با بیان اینکه هر چه این جنایت توسعه پیدا کند موجبات آشکار شدن واقعیت صهیونیست‌ها و واقعیت آمریکای جنایتکار حامی آنها و همچنین اروپای ریاکار و دیگر حامیان اسرائیل غاصب و کودک‌کش خواهد بود، اضافه کرد: قطعاً پیروزی ملت فلسطین نزدیک است. دشمنان ما ماهیت و وحشی‌گری خود را در فلسطین به نمایش گذاشتند و هیچ عاملی از جمله حقوق بشر دروغین آنها مانع جنایت و ظلم آنها نخواهد بود.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات