۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۷۴۶۲۸۹

چرا با مسببان فاجعه چند میلیاردی برخورد نمی شود؟!

چرا با مسببان فاجعه چند میلیاردی برخورد نمی شود؟!
آنچه دربازی الاتحاد و سپاهان روی داده، فاجعه ای بزرگ و افتضاحی بی مانند در فوتبال کشورمان است که هر چه می گذرد، ابعاد آن بیشتر افشا می شود.

مسئله بسیار ساده و روشن است؛ اهمال و سوء مدیریت مبرهن باشگاه سپاهان اصفهان باعث شده تا نه تنها نتیجه دیدار برابر الاتحاد از دست رود که ده ها میلیارد تومان و چه بسیار بیشتر، ضرر و زیان مالی وارد شود. ماجرا شاید در ساعات اولیه و به صورت هیجانی، سیاسی شد اما به سرعت مشخص شد که تمام ماجرا، یک اتفاق فنی و اجرایی بوده که با یک قصور عجیب، چنین تبعات مخرب و ویرانگری داشته.

این زیان هنگفت از جیب چه کسی پرداخت می شود؟ آری! آن را صدها و هزاران کارگر و زحمتکش کارخانه فولاد مبارکه پرداخت می کنند و از جیب آنهاست که چنین سرمایه ای بر باد رفته و انگار نه انگار که اتفاقی افتاده! مدیران کارخانه که باید به سرعت با مسببان این افتضاح برخورد کنند، همچنان در سکوت به سر می برند و هیچ اتفاقی روی نداده است.

چرا با مسببان فاجعه چند میلیاردی برخورد نمی شود؟!

مسببان نیز که می بینند انگار با شعار و حرافی می توان کار را جلو برد، نه تنها افتضاح روی داده در این بازی که سایر سوء مدیریت چند صد هزار میلیاردی خود را نادیده گرفته و پاسخی هم نمی دهند. نکته قابل توجه این است که افشاگری تسنیم نشان داد که مدیریت باشگاه حتی اولیات و ابتدایی ترین قواعد را هم بلد نیست و نتواسته اعتراضش را در موعد زمانی درستش انجام دهد، یعنی می توان اینقدر کار نابلد بود؟ باورش سخت است که چنین حجمی از سوء مدیریت را باور کنیم!

حالا نیز از نهادهای بین المللی و هزار قصه و ماجرا می گویند که همه آگاهان و کارشناسان می دانند کشک است و کف روی آب! بیچاره کارگری که روز و شب می دود و نتیجه این جانفشانی، اینگونه راحت و آسان بر باد می رود. البته، بیچاره تر باشگاهی با قدمت و بزرگی سپاهان است که اسیر این سوء مدیریت و کارنابلدی شده که هر روز بیشتر دامنه های آن آشکار می شود.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات