۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۴۶۳۰۴
فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

تبیین بیانیه گام دوم در نظام آموزشی مورد توجه باشد

تبیین بیانیه گام دوم در نظام آموزشی مورد توجه باشد
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: یکی از مباحثی که همواره مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته و دارند تبیین بیانیه گام دوم است بنابراین باید در بحث تربیتی و نظام آموزشی این مهم را مدنظر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، نمایشگاه پایگاه‌های بسیج مقاومت و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی امروز در کرمانشاه افتتاح شد.

سردار بهمن ریحانی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در سخنانی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اجزای بسیج و سپاه همین پایگاه‌های مقاومت محلات می‌باشند که به نوعی ماموریت‌های سپاه را در محلات اجرایی می‌کنند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: یکی از مباحثی که همواره مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته و دارند تبیین بیانیه گام دوم است، بنابراین باید در بحث تربیتی و نظام آموزشی این مهم را مدنظر داشته باشیم.

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در پایگاه‌های بسیج محلات آموزش‌های مختلفی همانند آموزش های تربیتی و علمی و نظامی و نیز شکل‌گیری گروه‌های سازندگی و جهادی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه عنوان کرد: پایگاه‌های بسیج محلات هم اکنون دارای بانک اطلاعاتی محلات هستند به نوعی که در ایام کرونا همین پایگاه‌های بسیج محلات خدمات بسیاری در بحث مبارزه با این بیماری داشتند./1400/

ارسال نظرات