۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۴۶۳۲۳
مبلغ بین المللی حوزه:

حجت الاسلام راستگو همه وجودش در خدمت اسلام و فرهنگ شیعه بود

حجت الاسلام راستگو همه وجودش در خدمت اسلام و فرهنگ شیعه بود
حجت الاسلام دانشی با اشاره به اینکه امروز در هیچ کجای ایران جایی نیست که شاگردی از استاد راستگو نداشته باشیم، گفت: منویات رهبر معظم انقلاب در مورد تبلیغ محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام دانشی در نشست رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی حجت الاسلام راستگو که در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد با ابراز مسرت از حضور در این مراسم و تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها گفت: آشنایی بنده با حجت الاسلام راستگو به 47 سال گذشته بر می گردد و ارادت و محبت وی نزدیک به نیم قرن در وجود بنده زنده است.

این مبلغ بین المللی با تاکید براینکه هیچ شخصیت هنری در حوزه علمیه وجود ندارد که شاگرد مستقیم یا غیر مستقیم حجت الاسلام راستگو نباشد، مطرح کرد: اولین عبارت صدا و سیمای جمهوری اسلامی را استاد راستگو قبل از انقلاب بیان کرد؛ قطب زاده ها وجود کسانی مانند حجت الاسلام قرائتی و حجت الاسلام راستگو را در صدا و سیما برنمی تافتند ولی آنها با بیان شیوا توانستند جای خود را باز کنند.

حجت الاسلام راستگو همه وجودش در خدمت اسلام و فرهنگ شیعه بود

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به سیستم های مهم و نوین تبلیغی تاکید داشتند، عنوان کرد: با سازمان دهی‌ که حجت الاسلام راستگو در عرصه تبلیغ کودک و نوجوان انجام داد، هزاران مبلغ بخشی از چهره شاگردانی بود که استاد راستگو پرورش داد.

حجت الاسلام دانشی با اشاره به اینکه امروز در هیچ کجای ایران جایی نیست که شاگردی از استاد راستگو نداشته باشیم، ابراز کرد: امروز منویات رهبر معظم انقلاب در مورد تبلیغ محقق نشده است، بنده 25 سال در مناطق سنی نشین تبلیغ کردم؛ خیلی سخت است که چهره های غیرشیعه موفق‌تر شیعیان باشند.

این مبلغ بین المللی ضمن بیان اینکه همه وجود حجت الاسلام راستگو برای خدمت به اسلام و فرهنگ شیعه بود، گفت: در شهر داکا پایتخت بنگلادش چهار میلیون مبلغ دیدم که سازماندهی شگفتی داشتند، آنها در عرصه سیاسی نظامی داعش، القاعده را به وجود آوردند.

وی در پایان با بیان اینکه اظهار امیدواری می کنم که سازمان دهی در عرصه های تبلیغی همانند کار حجت الاسلام راستگو در کشور انجام و به نظر جامع رهبر معظم انقلاب جامع عمل پوشانده شود، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی نقش تاریخ ساز و موثری داشته اما عظمت انقلاب وسیع و بسیط بوده و این کارها کم اما قابل تجلیل است.

ارسال نظرات