۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۴۶۳۵
عضو خبرگان رهبری:

با پیروی از شهداء تا آخرین قطره خون از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنیم

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری، در مراسم میهمانی لاله ها، گفت: شهیدان راه دفاع از اسلام را به ما یاد دادند و ما هم با پیروی از آنان تا آخرین قطره خون از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنیم .
بهشت مصطفي زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مردم شهید پرور زاهدان به پاس ایثار و از خود گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی عصر پنج شنبه با حضور در بهشت مصطفی این شهر و با شرکت در مراسم میهمانی لاله ها، با آرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید میثاق کردند .

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، در این مراسم، اظهار داشت: شهیدان همواره پیام آور معنویت و انسانیت در جامعه هستند و نسل امروز و تمام جامعه هویت خود را از شهیدان گرفته و خود را درک کرده و شناخته اند .

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: شهیدان راه دفاع از اسلام را به ما یاد دادند و ما هم با پیروی از آنان تا آخرین قطره خون از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنیم .

گفتنی است، این مراسم با حضور خانواده معظم شهداء، جمعی از دانش آموزان بسیجی، همرزمان شهیدان و مسؤولین استانی برگزار شد ./940/`202/w

ارسال نظرات