۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۴۶۴۱
آیت الله حیدری:

باردیگر مردم ایران در 22 بهمن حماسه‌ای ماندگار را رقم می‌زنند

خبرگزاری رساـ آیت الله حیدری با اشاره به تبلیغات مسموم دشمنان برای حضور کم‌رنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: خواهید دید که ملت ایران با نظام ولایت فقیه، حماسه ای بزرگ را در 22 بهمن امسال خلق و به همه جهانیان نشان خواهد داد که این ملت همچنان در خط راستین خود ثابت قدم مانده است.
آيت الله حيدري
امام جمعه موقت اهواز آيت الله محسن حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته کوت عبدالله با تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: انقلاب اسلامی ما پیوندی ناگسستنی با نهضت حسینی دارد و همچنان که امام خمینی(ره) فرمودند ما هر چه داریم از محرم و صفر داریم.

وی افزود: مبارزات حضرت امام خمینی(ره) علیه رژیم پهلوی از عاشورای سال 42 آغاز شد و اوج مبارزات ملت ایران نیز در محرم و صفر سال 56 و 57 بود و بدانیم که تداوم این انقلاب مقدس نیز به برکت این فرهنگ والا خواهد بود.

امام جمعه موقت اهواز، ایستادگی ملت ایران در طول 30 سال پس از انقلاب را مدیون فرهنگ عاشورا دانست و اظهار داشت: حماسه آفرینی ملت ایران در راهپیمایی ها، حضور گسترده در انتخابات ها و پیروزی رزمندگان ما در جنگ گرم تحمیلی همه و همه از امام حسین(ع) برگرفته است.

وی همچنین به آغاز جنگ نرم دشمن پس از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان وقتی اثر پیوند ملت ایران را فرهنگ حسینی دیدند متوجه شدند نمی توانند بر ملت ایران پیروز شوند؛ بنابراین به سمت مبارزه عقیدتی روی آورند و می خواهند نیروی جوشان انقلاب یعنی جوانان ما را از امام حسین و فرهنگ عاشورایی جدا نمایند.

آیت الله حیدری تاکید کرد: حوادث پس از انتخابات و  فتنه اخیر که اوج افتضاح و ابتذال دشمن بود، باز هم به برکت جوشش عاشورایی ملت ایران، جوانان ما حفظ شد و همه مردم ما در صف واحد در مقابل هتاکان ایستادند و سران فتنه و منافقان تنها ماندند.

وی گفت: خواهید دید که ملت ایران با نظام ولایت فقیه، حماسه ای بزرگ را در 22 بهمن امسال خلق  و به همه جهانیان نشان خواهد داد که این ملت همچنان در خط راستین خود ثابت قدم مانده است.

امام جمعه موقت اهواز  در بخش دیگری از سخنان خود به سفر هیئتی از دولت دهم به خوزستان اشاره کرد و ابراز داشت: معاون اول رییس جمهور، 6 وزیر و جمعی از معاونان آنان برای پیگیری مصوبات استانی به خوزستان سفر کردند و جلسه ای با عنوان ستاد راهبردی توسعه خوزستان تشکیل شد که جلسات بسیار مفید و کارسازی بود و تصمیمات خوبی اتخاذ شد که حقیقتاً امیدوار کننده است.

وی ادامه داد: رییس جمهور نسبت به اجرایی نشدن برخی طرح های استان خوزستان ابراز نارضایتی داشتند و این هئیت را جهت اجرایی شدن مصوبات و حرکت جدی در راستای پیشرفت خوزستان اعزام کردند.

آیت الله حیدری با قدردانی از اقدام رییس جمهور اظهار داشت: اگر روحیه احمدی نژادی در مسوؤلان ما تزریق شود برکات فراوانی برای مردم ما به ارمغان خواهد آورد.

وی همچنین به موفقیت جدید جمهوری اسلامی ایران در صنعت هوا فضا اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی، امام و رهبری، جوانان ما پیشرفت های خوبی داشته اند و امیدواریم این سیر تحول و پیشرفت همچنان ادامه یابد و مطمئن باشید با ادامه این روند، دیگر هیچ قدرتی توان مقابله با ملت ایران را نخواهد داشت و همه مجبور خواهند شد به قدرت ملت ایران اعتراف کرده و دست تسلیم بلند کنند./945/پ202/ص
ارسال نظرات