۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۴۶۴۴۴
به همت انتشارات انقلاب اسلامی؛

کتاب بیانات رهبر انقلاب درباره صهیونیسم منتشر شد

کتاب بیانات رهبر انقلاب درباره صهیونیسم منتشر شد
تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدّظلّه‌العالی با عنوان «رو به پایان» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، کتاب «رو به پایان» شامل بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) درباره‌ی صهیونیسم است که به‌تازگی توسط انتشارات انقلاب اسلامی روانه‌ی بازار نشر شده است.

مطالب کتاب «رو به پایان» از مطالعه‌ی‌ کل گفتار‌ها و نوشتار‌های مرتبط با موضوع از سال ۱۳۴۸ گردآوری و تنظیم شده و نشان‌گر این است، تحقیقات صورت‌گرفته برای تدوین این کتاب، محدود به مواضع معظّم‌لّه پس از رهبری نبوده و مواضع ایشان در زمان ریاست جمهوری و حتّی پیش از آن نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

کتاب بیانات رهبر معظّم انقلاب درباره صهیونیسم منتشر شد + لینک

این کتاب ۵۶۸ صفحه‌ای، در پنج بخش اصلیِ «صهیونیسم شجره‌ی خبیثه»، «غدّه‌ی سرطانی»، «توطئه‌ی فراموشی»، «جرّاحی غدّه‌ی سرطانی» و «تقابل ایدئولوژیک» و در ۲۳ فصل ارائه شده است. از نظر محتوایی، مطالب کتاب به دو قسمت اساسی و کلی تقسیم می‌شود. قسمت اوّل، دشمن‌شناسی و بصیرت مسلمانان دنیا در قبال شناخت دشمن و شناخت سیاست‌ها، راهبردها و تاکتیک‌های این جبهه در مقابل جریان حق است که بخش‌های اوّل، دوّم و سوّم به این مطالب اختصاص دارد و قسمت دوّم که راه مقابله با این شجره‌ی خبیثه است، در بخش‌های چهارم و پنجم بحث شده است.

گفتنی‌است این کتاب که به کوشش موسسه فرهنگی حدیث لوح و قلم تدوین شده، یک نوبت در سال ۱۳۹۲ با عنوان «توهّم سلطه» توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده بود و اکنون پس از اعمال برخی تغییرات، با عنوان، صفحه‌آرایی و طرح جلد جدید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مخاطبان می‌توانند برای تهیه‌ی کتاب «رو به پایان» به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور یا پایگاه الکترونیکی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی اینجا مراجعه نمایند.

ارسال نظرات