۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۴۶۴۶
امام جمعه تبریز:

راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ آیِت الله شبستری با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: راهپیمایی تاریخی مردم همچون سال های گذشته نمایش تجدید میثاق با ولایت فقیه است.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز آيت الله شبستري  امام جمعه تبريز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیِت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه امروز تبریز با اشاره به دستاورهای برجسته انقلاب اسلامی اظهار داشت: خدماتانقلاب در بخش های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی متجلی است.

وی تاکید کرد: خدمات اقتصادی و عمرانی خصوصا در روستاها و نقاط محروم برجسته تر از جاهای دیگر است و بایستی جوانان که آن دوران را ندیده اند با این خدمات و شرایط کشور آشنا شوند. 

عضو خبرگان رهبری با اشاره به شرایط حاکم در سال های قبل از انقلاب اسلامی گفت: ایران در سال های قبل از انقلاب مستعمره آمریکا بود و از سوی آمریکا به عنوان ژاندارم منطقه خلیج فارس انتخاب شده بود.

وی با بیان اینکه ایران در سال های قبل از انقلاب روابط گسترده ای با رژیم صهیونیستی داشت، افزود: مناسفانه بر اثر سیاست های غلط رژیم پهلوی، ایران به عنوان اولین کشوری بود که با این رژیم رابطه برقرار کرد.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر سیاست های خارجی در این کشور تاکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) روابط خود با آمریکا و اسرائیل را قطع کرد و با روحیه استکبار ستیزی در برابر آنان ایستاد. 

وی  با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم در راهپیمایی امسال باشکوه تر از سال های گذشته حاضر خواهد شد و شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی که ادامه و تکمیل کننده حماسه نهم و هشتم دی است، پیام های متعددی دارد. 

عضو خبرگان رهبری گفت: 22 بهمن تجدید میثاق با ولایت فقیه است و پیام مردم در این راهپیمایی این خواهد بود که پیوند رهبری و ملت جدا شدنی نیست. 

استاد حوزه علمیه تبریز تاکید کرد: پیام مهم دیگر این حضور گسترده خطاب به جریان فتنه است که فتنه گران و اربابان خارجی آنان نخواهند توانست گردی بر دامن کبریای انقلاب ایران بنشانند.

وی افزود: مردم غیور آذربایجان و مردم دیگر نقاط کشور با حضور خود این پیام را خواهند داد که در صورت احساس کوچکترین حرکتی لرزه بر اندام دشمنان خواهد انداخت./935/پ202/ص

ارسال نظرات