۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۷۴۶۴۸۵
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مسجد، پناه مؤمنان است

مسجد، پناه مؤمنان است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: مسجد، پناه است و نور در قلب مؤمن به‌واسطه حضور پیوسته او در مسجد تثبیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری جمعه شب با حضور در مسجد صباغ کرمانشاه، ضمن دیدار با مؤمنین این مسجد در سخنانی اظهار داشت: حضور در مسجد ذخیره کم‌نظیری برای آخرت است چراکه شهادت مسجد برای مؤمن در روز قیامت موجب سعادت او است. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) حضور مؤمنین در مسجد را مایه رونق و آبادی خواند و گفت: ارزش مسجد نزد خدا بسته‌ به مؤمنانی است که اهل تقوا و طهارت باطن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به تأکید خداوند بر اجتماع و اتحاد مؤمنین اظهار کرد:‌ یکی از جهات برتری اقامه نماز در مسجد و به‌ جماعت، دیدار مؤمنین و تقویت همدلی و مودت بین آن‌ها است.

امام جمعه کرمانشاه جذب جوانان به مسجد را وظیفه همه مؤمنین دانست و تصریح کرد: مسجد، پناه است و نور در قلب مؤمن به‌واسطه حضور پیوسته او در مسجد تثبیت می‌شود. 

وی با یادآوری نکاتی از روزهای بیماری حضرت صدیقه طاهره (سلام‌الله‌علیها) و ولایتمداری آن حضرت تا واپسین لحظات عمر، عنوان کرد: از خداوند سبحان خواستاریم که انقلاب اسلامی ما را به‌زودی به حکومت جهانی حضرت حجت (عج) برساند و ما را با معرفت نسبت‌به ائمه اطهار (علیهم‌السلام) از یاران آن حضرت قرار بدهد./1400/

ارسال نظرات