۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
کد خبر: ۷۴۶۴۹۰
استاندار بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت صیانت از دانش آموزان و دانشجویان در برابر هجمه های دشمنان

ضرورت صیانت از دانش آموزان و دانشجویان در برابر هجمه های دشمنان
محمدی زاده گفت: مسئله دانش آموزان و دانشجویان و صیانت از جوانان در مقابل هجمه وصف ناپذیر آسیب های فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر در جلسه طلاب و فضلای استان بوشهر انقلاب اسلامی را حاصل عملکرد چند صد ساله روحانیت مبارز و در ادامه پیروری ملت از رهنمودهای امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: شاه به عنوان مزدور ابرقدرت‌های غرب و شرق، حکومت بر ایران را مبتنی بر منافع اجنبی ها دنبال می‌کرد.

وی با بیان این که ایران دوران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلفی همچون: رفاه، بهداشت، جاده، آب، برق و به ویژه عرصه آموزش اصلا قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست، اظهارداشت: شاه به جای هزینه درآمدهای نفتی در داخل کشور، با عقد قراردادهای تسلیحاتی این مبالغ را به سمت کارخانه های غربی سرازیر کرده و نقش ژاندارم امریکایی را در منطقه ایفا می نمود.

استاندار بوشهر با بیان این که روزی که امام خمینی(ره) امریکا را شیطان بزرگ دانست، کسی نتوانست این جمله را درک کند، اظهار داشت: امروز میدان‌داری ایالات متحده در حمایت از جنایت های رژیم صهیونیستی همه جهانیان از جمله ملت های مسلمان را بر این موضوع که آمریکا شیطان بزرگ است، واقف نموده است.

محمدی زاده تصریح کرد: امپراطوری رسانه ای غرب در صد سال گذشته همواره تلاش کرد تا سرزمین فلسطین را بهترین سرزمین قوم یهود ذکر کند که با عملیات طوفان الاقصی این رویه صدساله صهیونیسم در هم کوبیده شد؛ به گونه‌ای که هم اکنون بالغ بر 1 و نیم میلیون نفر از اشغالگران صهیونیستی، قصد دارند از سرزمین های اشغالی خارج شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از آخرین رویدادها و تحولات استان بوشهر، با تأکید بر این که تمام تلاش ها در استان بر محور وحدت و هم دلی دنبال می‌شود و تمسک به آیه شریفه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» را سرلوحه تمام رویکردهای خود قرار داده ایم، اظهار داشت: استانداری بوشهر با همیاری و همکاری دولت سیزدهم تمرکز خود را بر سه موضوع حیاتی آب، درمان و راه متمرکز نموده است؛ تمام مسئولان استان برآنیم تا دست در دست هم برای پیشرفت و توسعه استان قدم های بزرگی برداریم.

استاندار بوشهر ضمن اشاره به برخی از دغدغه های اولویت دار استان بوشهر با بیان این که این استان موضوع آب را در بسترهای مختلف آب‌شرین کن، آبخیزداری و ....دنبال می کند، اظهار داشت: پروژه راه آهن شیراز – بوشهر از پروژه های مهم راه سازی استان است.

وی با بیان این که متاسفانه در سال های اخیر در حوزه فرهنگ نیز همچون حوزه اقتصاد با آسیب های جدی روبرو شده‌ایم، اظهار داشت: نخستین و مهمترین فضایی که در موضوعات فرهنگی باید بدان توجه نماییم، مسئله دانش آموزان و دانشجویان و صیانت از جوانان در مقابل هجمه وصف ناپذیر آسیب های فرهنگی و اجتماعی است.

محمدی زاده در بخش پایانی سخنان خود خانواده و اقوام را مهمترین گروه تبلیغی طلاب توصیف نمود و با بیان این که رسانه غرب شدیدا به دنبال تغییر جای حق و باطل است و باید در عرصه روشنگری و بصیرت افزایی بیش از پیش قدم های مستحکم و جدی برداریم، خاطرنشان ساخت: علی رغم تمام توطئه ها انقلاب اسلامی رو به جلو بوده، در حال کسب موفقیت ها و پیروزی های جدید ناظر به وعده های الهی در دفاع از مومنین است.

ارسال نظرات