۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۴۶۵۷
امام جمعه مراغه:

22 بهمن ادامه حماسه نهم دی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای مانند نهم دی خلق خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصتی برای تجدید خاطرات انقلاب و مروری بر عبرت های عاشورایی قیام مردم ایران است.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با پیام های عاشورایی خود امروز الگویی برای تمام آزادیخواهان و جق جویان سراسر جهان است، بنابر این باید قدر نظام و رهبری را دانست.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: تمام ملت سرافراز ایران به وظایف خود برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال آگاه بوده و باید برای دادن جوابی دندان شکن به استکبار و دست نشانده های آنان بار دیگر در این تجمع ملی حضور یابند.

وی تصریح کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر، هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت امام خمینی(ره) و حرمت شکنی عاشورا توسط دست نشانده های بیگانگان، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه وحدت و یکپارچگی مردم فهیم انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی گفت: همچنان که مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی نهم دی ماه توانستند ریشه اغتشاشات و ناآرامی های کشور را ریشه کن کنند، این بار نیز باید با هدف نابودی تمامی توطئه ها در این راهپیمایی حضور یابند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در سه دهه اخیر پرداخت و گفت: ایران تمامی موفقیت ها و پیروزی های خود را مدیون برکات انقلاب اسلامی همچون امام راحل و خون شهدا بوده چراکه ایثارگری های آنان زمینه رشد و شکوفایی را برای تمامی جوانان و دانشمندان داخلی فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: تمامی ملت ایران، موافق و مخالف و در اصل کسی که خود را ایرانی می داند، باید به دور از برخی مسایل به این موفقیت ها و دستاوردها افتخار کرده و در حد توان خود برای فراهم کردن بیشتر این موفقیت ها در هر عرصه ای تلاش کنند./935/پ202/ص

ارسال نظرات