۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۴۶۶۵۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اخلاص در عمل و حرکت جهادی از شاخصه های مهم بسیج است

اخلاص در عمل و حرکت جهادی از شاخصه های مهم بسیج است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه به فرموده امام راحل بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: اخلاص عمل و حرکت جهادی شاخصه مهم بسیج است.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا شاهرخی در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه و بسیجیان استان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل و همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، دردفتر امام جمعه خرم آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج گفت: به فرموده امام راحل بسیج لشکر مخلص خداست.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: لشکر یک مجموعه منظم و هماهنگ و دارای امکانات است، و از همه مهم تر اینکه مخلص است، چون پاکترین و فداکارترین و داناترین و تواناترین نیروها در این مجموعه جمع شدند.

وی عنوان کرد: بسیجیان چیزی برای خود نمی‌خواهند و البته با تمام توان از آب و خاک و ملت دفاع می کنند، گرچه این کار با ارزشی است، ولی آن موقعی ارزشش بیشتر می‌شود که لشکر مخلص خدا بشود، تعبیر امام، کلمه به کلمه آن پرمعنا است و هدفمند است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به آثار و برکات بسیج ادامه داد: هفته بسیج فرصتی مناسب است که ببینیم مبدأ بسیج کجا بوده، الان کجا هستیم و مقصد و نهایت بسیج کجاست.

وی گفت: بسیج متعلق به قشر خاص، زمان خاص، و مکان خاص نیست، بلکه عمومی است و مربوط به همه اقشار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: شهدا و سرداران شهید ما سرمایه‌های معنوی ما هستند، اینها همان جوانان با اخلاصی مانند حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران شهید کشور و استان هستند و بخاطر خلوص و صفای آنها بود که به این مقام و جایگاه رسیدند.

وی تاکید کرد: ما در این قافله بسیج که در حال حرکت است باید جایی و راهی برای خدمتگزاری پیدا کنیم تا آن سعادت نصیب ما شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: بسیج بدنبال نام و نشان نیست و رفعت مقام بسیج در گمنامی و بی‌نشانی است، به همین جهت خدا او را بالا می‌برد، به او رفعت مقام می‌دهد.

وی با بیان اینکه یک بسیجی از هیچ سرزنشی باک ندارد، اگر تنها بماند نیز در مقابل کفر و ظلم خواهد ایستاد و خداوند نیز نصرت خواهد داد، گفت: مجاهدان ما و همه ما این نصرت‌ الهی بهنگام و به موقع را در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مشاهده کردیم./9451/

ابراهیم بهروج
برچسب ها: بسیج ر جامعه اخلاص
ارسال نظرات