۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۷۴۶۷۳۴
سرهنگ خدائی تشریح کرد؛

گزارشی از فعالیت های جهادی حوزه مقاومت بسیج شهدای محراب

گزارشی از فعالیت های جهادی حوزه مقاومت بسیج شهدای محراب
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای محراب استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج از فعالیت بسیج طلاب خبر داد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا خدائی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای محراب بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به تشریح فعالیت های این حوزه پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت های جهادی حوزه مقاومت بسیج شهدای محراب استان افزود: حضور جهادگران طلاب در روستاهای محروم و مناطق کم برخوردار استان آذربایجان شرقی  و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و مرمت و بازسازی مساجد و مدارس و همچنین ساخت و بازسازی خانه محرومان و زلزله زدگان روستای های شهرستان میانه از جمله کار های این حوزه می باشد.

سرهنگ پاسدار خدائی ادامه داد: دوره مبلغین راهیان نور و اعزام مبلغین به همراه کاروان های زیارتی راهیان نور شمالغرب کشور امسال نیز برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت های اجتماعی این حوزه گفت: اجتماع بزرگ حامیان کانون خانواده و عفاف و حجاب هم امسال با استقبال پرشور مردم فهیم تبریز و تمامی اقشار من جمله طلاب و روحانیون بسیجی کلانشهر تبریز و حومه نیز انجام یافته، برپایی ایستگاه های صلواتی در مناسبتهای ملی و مذهبی، بسته های معیشتی و خانگی بین نیارمندان تهیه و توزیع شده است.

گفتنی است، برگزاری یادواره های خانگی شهدا و تکریم و منزلت خانواده معظم شهدا، اعزام مبلغین برای دوره توانمندسازی کشوری، ارائه خدمات به بسیجیان و ایثارگران برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بین طلاب و خانواده های محترمشان در مناسبتهای ملی و مذهبی برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، تجلیل از فرماندهان و مدیران بسیجی، برپایی جلسات متعدد با رویکرد جهاد تبیین برپایی کارگاه های فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی برگزاری یادواره شهدای روحانی عطرافشانی و گل افشانی گلزار شهدای وادی رحمت دیدار لاخانواده معظم شهدا و تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا نیز از جمله از فعالیت های این حوزه به شمار می رود.

ارسال نظرات