۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۷۴۶۷۹۴

دیدار فرمانده سپاه قم با خانواده شهید حسن مختارزاده

دیدار فرمانده سپاه قم با خانواده شهید حسن مختارزاده
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با حضور در منزل بسیجی مدافع امنیت طلبه شهید حسن مختارزاده با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده از خانواده این شهید والامقام تجلیل کرد.

شهید حسن مختارزاده روز ۲۶ آبانماه ۱۴۰۱ همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام‌سازی در اتوبان حکیم غرب به شرق، ابتدای ۳۵ متری گلستان شهر تهران بوده است که بر اثر روغن و گازوییل ریخته شده توسط اغتشاشگران در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، دچار سانحه می‌شود و زمین می‌خورد و یک خودرو از روی بدن وی گذر می‌کند و متواری می‌شود.

این شهید بسیجی متولد سال ۱۳۸۰، طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و از بسیجیان فعال یگان فاتحین سپاه استان قم بوده است که در جلوگیری از آسیب رساندن اغتشاشگران به اموال عمومی و حفظ امنیت مردم استان نیز نقش پر رنگی داشته است، همچنین این شهید والامقام به عنوان خادم حفاظت فیزیکی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برای تامین امنیت حرم مطهر و زائرین آن به صورت داوطلبانه فعالیت داشت و سرانجام در یکی این حرم مطهر به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات