۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۷۴۶۸۰
بخش پایانی/حجت الاسلام رسایی :

دلمان برای هاشمی اول انقلاب تنگ شده است / جریان نفاق برخاسته از دوم خرداد، تمام امیدش به آقای هاشمی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع هاشمی در ابتدای انقلا ب بسیار شفاف بود و دراین روزها که سخنرانی های هاشمی از صدا و سیما پخش می شود خاطرات آن دوران برای ما زنده می شود.
حجت الاسلام رسايي/آرشيوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد اهل البیت قم برگزار شد در پاسخ به این سؤال که چه نظری در خصوص مواضع آقای هاشمی در اتفاقات اخیر دارید؟ با بیان اینکه دلمان برای آقای هاشمی ابتدای انقلاب تنگ شده است گفت: مواضع وی در ابتدای انقلا ب بسیار شفاف بود و در این روزها که سخنرانی های هاشمی از صدا و سیما پخش می شود خاطرات آن دوران برای ما زنده می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلمان نمی خواهد برخی از اتفاقات برای هاشمی بیفتد افزود: جریان نفاق که در دوران دوم خرداد 76 شکل گرفت بعد از کنترل و مدیریت آن تمام امیدش به آقای هاشمی است.

این فعال سیاسی اظهار داشت: جریان نفاق که در دوره منتظری علیه وی جوک می ساخت بعدها تبدیل به حامیان منتظری شدند در دوره اصلاحات نیز که برخی ها به هاشمی عالی جناب سرخپوش می گفتند و می خواستند وی را ضایع کنند اکنون تبدیل به حامی هاشمی شده اند و در این چهار سال تمام امید این جریان نفاق به ایشان بود.

حجت الاسلام رسایی اظهار داشت: جریان نفاق در دوره منتظری از راه بیت وی و فساد در آن بر شخص منتظری تاثیر گذاشتند و این جریان از سادگی منتظری بهره برداری کرد.

وی اضافه کرد: جریان نفاق جدید نیز از وابستگی آقای هاشمی به خانواده اش دارد سوء استفاده می کند و به انقلاب لطمه می زند و ما امیدواریم آقای هاشمی بین خود و خانواده اش تفکیک کند و در غیر این صورت به انقلاب لطمه وارد می شود.

حجت الاسلام رسایی در پاسخ به سوالی در خصوص حرکت مردم در نهم دی ماه و واکنش موسوی به این حضور گفت: نهم دی ماه زلزله ای درون موسوی بود و برخی از این افراد و حامیان آنها در جلسات شان می گفتند ما کاری کرده ایم که حتی نمی توانیم در بین مردم سر بلند کنیم.

این نماینده مجلس در ادامه در خصوص مواضع محسن رضایی نیز با بیان اینکه وی به پازل چیده شده توسط هاشمی اعتماد کرد تصریح کرد: آقای هاشمی مدیریت کننده جریان انتخابات اخیر بود و البته وی صف خود را جدا میداند اما باید توجه داشت که وی روغن ریخته شده را نذر امامزاده کرد و با بیانیه اخیر خود ابهام به نظام را باقی گذاشت.

حجت الاسلام رسایی در خصوص مواضع آقای دکتر لاریجانی نیز گفت: تا قبل از عاشورا مواضع وی دو پهلو بود اما بعد از این وقایع محکم تر وارد میدان شد و حتی ما به شوخی به وی گفتیم آقای لاریجانی یک خورده یواش تر بروید اجازه بدهید ما هم به شما برسیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان ناگفته هایی از مجلس شورای اسلامی از دیدار برخی از نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب خبر داد.

حجت‌الاسلام رسایی با وارد دانستن برخی انتقادات به رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما نسبت به برخی موضوعات در مجلس شورای اسلامی انتقاد داریم و معتقد هستیم برخی از افراد نباید در پست های حساس مجلس باشند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات