۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۷۴۶۸۹
امام جمعه دزفول:

راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول راهپیمایی 22 بهمن امسال را مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد.
راهپيمايي مردم قم بعد از نماز جمعه در حمايت از رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: ملت متدین و ولایتمدار ایران در راهپیمایی 22 بهمن در کنار حفظ وحدت و هوشیاری مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان خواهد کوبید.

وی بر حضور پرشور در راهپیمایی ‌22 بهمن ‌تأکید کرد و گفت: ملت شریف و آگاه ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به وظیفه‌اش به‌خوبی عمل خواهد کرد.

امام جمعه دزفول خطاب به دشمنان و کسانی‌که به‌دنبال ایجاد فتنه هستند، ابرازداشت: من به کسانی‌که برای 22 بهمن‌ماه احتمالا چیزی در سرداشته باشند و هنوز سر عقل نیامده‌اند هشدار می‌دهم که از حوادث انقلاب اسلامی درس گرفته، سر عقل آمده و به آغوش مردم بازگردند.

حجت الاسلام قاضی با اشاره به اهمیت روز 22 بهمن، خاطرنشان کرد: 22 بهمن ماه روزی است که حکومت طاغوت و ستمشاهی بعد از 2500 سال سرگون و از صفحه روزگار محو شد و با رهبری امام خمینی(ره) و فداکاری ملت شریف و عزیز ایران حکومتی اسلامی استقرار یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و بیان داشت: حضرت اباعبدلله الحسین‌(ع) با شهادت خود درس‌های بزرگی به جهانیان آموختند و انقلاب اسلامی ایران نیز یکی از برکات نهضت امام حسین(ع)‌ است.

امام جمعه دزفول در پایان تجدید نظر نسبت به تعداد نمایندگان این شهرستان را خاطرنشان کرد و افزود: با توجه به این‌که هر ده سال یک‌بار نسبت به تعداد نمایندگان مجلس تجدید نظر می‌شود و دزفول با داشتن جمعیت بالای 450 هزار نفر و پنج شهر تابعه، تمام شرایط داشتن دو نماینده در مجلس را دارد، از این‌رو باید مسؤولان نسبت به این مسأله توجه و عنایت لازم را داشته باشند./945/پ202/س
ارسال نظرات