۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۴۶۹۰۸
آیت الله مکارم شیرازی:

خدمات هلال احمر عبادت است

خدمات هلال احمر عبادت است
حضرت آیت الله مکارم شیرازی خدمت به مردم را از توفیقات هلال احمر برشمرد و تصریح کرد: شما می توانید با صراحت بگویید هم خدمات انسانی انجام می دهم و هم تبلیغات دینی دارم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و همراهان، فعالیت های هلال احمر را دارای جنبه های انسانی فراوانی دانست و گفت: ممکن است بعضی ها اطلاع نداشته باشند که فعالیت های هلال احمر ما منحصر به کشور خودمان و یا شیعیان نیست و همه انسان ها را در بر می گیرد و این خیلی مهم است.

وی خدمت به مردم را از توفیقات هلال احمر شمرد و اظهار کرد: شما می توانید با صراحت بگویید هم خدمات انسانی انجام می دهم و هم تبلیغات دینی دارم. فعالیت شما خود تبلیغ دین است و احتیاج به تصریح ندارد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم افزود: الحمدلله دستگاه هلال احمر نسبت به قبل شایسته تر است و این باعث افتخار است ما مسلمان ها، شیعیان و ایرانی ها است و امیدوارم که باز هم توسعه یابد.

وی به خدماتی که هلال احمر به زائرین کربلا می دهد اشاره کرد و ابراز داشت: خدماتی که در مسیر کربلا انجام می دهید بسیار شایسته است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان گفت: سعی کنید کارهایتان برای خدا باشد. کار شما در عین اینکه خدمات اداری و انسانی است، عبادت هم هست؛ این عبادت را خداوند از شما بپذیرد. من هم برای شما دعا می کنم.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات