۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۷۴۶۹۵۷
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: 

نماینده مجلس نباید اسیر خواسته‌های غیرقانونی شود

نماینده مجلس نباید اسیر خواسته‌های غیرقانونی شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: نماینده مجلس باید شجاع باشد و هرگز اسیر خواسته‌های غیرقانونی نشود و تنها با این روحیه است که می‌تواند موفق باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: امروز سالروز شهادت آیت الله مدرس می‌باشد به همین منظور روز درگذشت این عالم ربانی به نام روز مجلس نامگذاری شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مجلس جایگاه بسیار ویژه‌ای در نزد همه ما دارد و امام خمینی (ره) در این باره ‌فرمایند که جایگاه مجلس شورای اسلامی در راس امور است، لذا نمایندگان باید این فرموده امام راحل را نصب العین خود قرار دهند و همواره به فکر حل مشکلات حوزه انتخابی خود باشند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد امسال 2 انتخابات را در پیش داریم یکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و دیگری انتخابات خبرگان رهبری است که حضور همه ما در این دو انتخابات بسیار مهم و حیاتی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: طبیعتاً مردم از نمایندگانی که انتخاب می‌کنند انتظاراتی دارند بنابراین نمایندگان نیز باید گوش شنوا داشته باشند و در جهت حل مشکلات مردم حرکت کنند و با شجاعت و استقلال رای اجازه ندهند که احساسات باعث شود تصمیمات نادرست بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نماینده مجلس باید شجاع باشد و هرگز اسیر خواسته‌های غیرقانونی عده‌ای نشود و تنها با این روحیه است که نماینده می‌تواند در کار خود موفق باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با داشتن مجلسی انقلابی و متعهد به انقلاب و نظام روند اعتلا و توسعه کشور تصریح پیدا خواهد کرد، بنابراین مشارکت حداکثری همه ما در این دو انتخابات یک وظیفه ملی و دینی است./1400/

ارسال نظرات