آیت الله طبرسی:
رسانهای کردن دین وظیفه اصلی سازمان تبلیغات است
خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نقش فراگیر سازمان تبلیغات در تبلیغ دینی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همچون صدا و سیما یک رسانه تبلیغی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جمع کارکنان و اعضای مؤسسات، مراکز وابسته به اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه تبلیغ عمومی را بر عهده دارد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همچون صداوسیما یک رسانه تبلیغی است.
امام جمعه ساری در ادامه منبر را مهمترین رسانه تبلیغی دانست و بیان داشت: هدف انبیا و اولیای الهی تبلیغ بود و پیامبران مأمور به تبلیغ بودند، اصل ارشاد، تبلیغ و هدایت است؛ بنابر این وظیفه شما نیز در سازمان تبلیغات اسلامی ارشاد و موعظه مردم و هدایتشان به سوی خدا است.
امام جمعه مرکز استان مازندران همچنین تصریح کرد: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی رساندن کلام خدا و امر خدا به عموم مردم است، یک مبلغ باید منظم و عامل باشد و فن بیان، خدا ترسی و قدرت تبلیغ داشته باشد، مبلغان با خدا و پیامبر سر کار دارند؛ از این رو باید قدرت تبلیغی خود را با مطالعه افزایش دهند.
حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت های فرهنگی این اداره ارائه کرد و گفت: فعالیت ها در دو فضای مجازی و حقیقی صورت می گیرد که منبر، بیان احکام قرآن در فضای حقیقی و استفاده از علوم و فناوری روز در اینترنت تبیان بهصورت مجازی است./950/پ202/س
ارسال نظرات