۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۷۴۷۳۰۸

نشست تحلیلی «طوفان الاقصی و تحولات جهانی» برگزار شد

نشست تحلیلی «طوفان الاقصی و تحولات جهانی» برگزار شد
نشست تحلیلی «طوفان الاقصی و تحولات جهانی» با حضور اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،  نشست تحلیل تبیینی «طوفان الاقصی و تحولات جهانی» چهارشنبه شب با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه و اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در سالن همایش های مدرسه دارالشفاء برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی و خسارت های این جنگ بر رژیم صهیونیستی گفت: اقتصاد اسرائیل با چالش اساسی و خسارت های راهبردی روبه رو شده و بدهکاری آمریکا نیز به سی و سه تریلیون دلار رسیده است.

وی افزود: طوفان الاقصی نه تنها اقتصاد اسرائیل را دستخوش تغییر قرار داده است بلکه تحلیل های اقتصاد دان ها و سیاستمداران آمریکایی نیز نشان می دهد که تا سال 2030 آمریکا دیگر قدرت برتر اقتصادی نخواهد بود و احتمالا چین قدرت برتر اقتصادی دنیا باشد.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی موجب تاثیرات اساسی بر روندهای جهانی و منطقه ای جبهه استکبار شده است، خاطرنشان کرد: هژمونی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی شکسته است جوانان فلسطینی جبروت نظامی اسرائیل و تجربه اطلاعاتی این رژیم که سال ها به آن می نازیدند را زیر سوال بردند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در پایان ابراز داشت: امروز اُبهت اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی شکسته شده و دیگر بازسازی نخواهد شد و جبهه مقاومت در برابر جنگ ترکیبی امریکا به پیروزی رسیده و پیروزی نهایی نیز ازآن سربازان اسلام خواهد بود.

ارسال نظرات