۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۴۷۳۷۹
حجت الاسلام محبی:

طوفان الاقصی؛ بینی رژیم صهیونیستی را به خاک مالید

طوفان الاقصی؛ بینی رژیم صهیونیستی را به خاک مالید
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه اسرائیل به استیصال و درماندگی رسیده است گفت: نیروهای مقاومت از هیچ قدرتی واهمه ندارند و با ایستادگی اسرائیل را به زانو در آورده اند.

حجت الاسلام علی محبی اشنی استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به تحولات جهانی پس از عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات نظامی همانگونه که رهبری معظم هم فرمودند نتایج فشرده جنایاتی است که در طول این هفتاد و پنج سال اشغال و ستم گری بر علیه مسلمانان در فلسطین داشته اند.

وی با اشاره به اینکه مردم مظلوم و مقاوم فلسطین ایستاده و از هیچ قدرتی واهمه ندارند، ابراز کرد: در عملیات اخیر بینی رژیم صهیونیستی به خاک مالیده شد و با ایستادگی خود این رژیم غاصب را به زانو در آورده اند و اگر شما کشتار جنون آمیز و نسل کشی در غزه را شاهد هستید از سر استیصال این رژیم غاصب می باشد.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: پیامبر خدا (ص) فرمودند هر کسی فریاد مسلمانی را بشنود و جواب ندهد مسلمان نیست لذا مسلمانان جهان و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری تمام دنیا موظف هستند هرچه می توانند برای تجهیز ملت قهرمان فلسطین اقدام کنند.

حجت الاسلام محبی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل به حالت فجیعی رسیده است، تصریح کرد: گروه های مقاومت اسلامی به آینده امیدوار و پشت نیروهای مقاومت فلسطین در حمایت از آنها ایستاده اند و به فضل الهی پیروزی مسلمین با ظهور حضرت ولی عصر(عج) نزدیک است.

حمیدرضا شاکر

ارسال نظرات