۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۷۴۷۳۹۲
امام جمعه پاکدشت:

۱۶ آذر ماه روز استکبار ستیزی و فریاد مرگ بر آمریکاست

۱۶ آذر ماه روز استکبار ستیزی و فریاد مرگ بر آمریکاست
حجت الاسلام جوکار با بیان این که شهید بهشتی در خصوص دانشجویان می گوید دانشجو موذن جامعه است، ۱۶ آذر ماه را روز استکبار ستیزی و فریاد مرگ بر آمریکا دانست.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در خطبه های این هفته با اشاره به ۱۶ آذر اظهارداشت: دانشجویان پیشران حرکت انقلابی بودند و اکنون نیز با بصیرت خود در مقابل فتنه های مختلف دشمنان ایستاده و حتی در جامعه بصیرت آفرینی می کنند، بعد از کودتای ۲۸ مرداد ماه و خیانت دشمنان به دولت ملی دکتر مصدق، دانشجویان در ۱۶آذر نتوانستند در برابر حضور سیاستمدار آمریکایی سکوت کنند و با بصیرت به میدان آمده و ۳شهید تقدیم کردند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: ۱۶آذر روز گرامیداشت شهدای دانشجو و روز فریاد مرگ بر آمریکا است. شهید بهشتی در خصوص دانشجویان می گوید، دانشجو موذن جامعه است. اکنون ۴میلیون دانشجوی ایرانی و ۹۱هزار دانشجوی خارجی در ایران تحصیل می کنند و اکنون ۸۱هزار عضو علمی در دانشگاه ها مشغول به فعالیت هستند که ۳۰درصد نقش افرینی انها به بانوان ایران اسلامی اختصاص دارد.
 
خطیب نمازجمعه پاکدشت در ادامه با اشاره به شکل گیری سامانه شفافیت تاکید کرد: از دولت سیزدهم برای فعال کردن سامانه شفافیت برای مبارزه با فساد تشکر می کنیم. مردم عزیز می توانند مطالب خود را با ۴مشخصه " شرط زمان، مکان، نوع تخلف و شخص متخلف" را به شماره تماس ۲۷۷۷ اطلاع دهند که چون شرکت چای دبش با آنها برخورد شود این شرکت با اخذ ارز نیمایی به مردم خدمت نکرد و ظلمی را در بازار ارز بوجود آمد.
 
وی در پایان یادآور شد: در ایران اسلامی فساد سیستمی نداریم اما رگهایی از فساد ممکن است توسط مدیری متخلف شکل بگیرد که با تماس شما مردم بصیر توسط رئیس جمهور و معاون اول ایشان پیگیری می شود و چون شرکت مذکور متخلفان توسط وزارت اطلاعات پیگیری و بازداشت می شوند و تخلف ۳میلیارد دلاری به شما مردم اعلام می شود. از مسئولان میخواهیم با اشد مجازات با ان برخورد شود تا عبرت دیگران شود.
ارسال نظرات