۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۷۴۷۴۰۴
رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

خانواده طلاب و روحانیون شریک خدمات آنان هستند

خانواده طلاب و روحانیون شریک خدمات آنان هستند
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: خانواده محترم طلاب و روحانیون در سربازی همسرانشان در خدمت به قرآن و عترت شریکند و اجر ایشان عندالله محفوظ است.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نشست خانوادگی طلاب و فضلای استان آذربایجان غربی که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما در امتداد ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و آماده سازی مهدویت است.
 
وی ابراز داشت: خانواده محترم طلاب و روحانیون در سربازی همسرانشان در خدمت به قرآن و عترت شریکند و اجر ایشان عندالله محفوظ است.
 
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا با تأکید بر اینکه چنین جلساتی باید استمرار داشته باشد، خاطرنشان ساخت: از تولیت محترم مسجد مقدس جمکران تشکر می کنم که چنین فرصتی را ایجاد کردند تا این اجتماع در این مکان معنوی شکل بگیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان این مطلب که شهدا، علما و صلحا به این مسجد عشق می ورزیدند، گفت: اگر با شهدا باشیم گم نمی شویم؛ چراکه افتخار شهیدان به مانند مادری مثل فاطمه زهراست که بدیلی در خلقت ندارد.
 
وی اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب، پایگاهی علمی و فرهنگی است که خدمات اجتماعی نیز داشته و افتخار ما خدمت به طلاب و فضلای حوزه است.
 
رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پایان بیان داشت: از نمایندگان طلاب و فضلای آذربایجان غربی که دارای شایستگی، بالندگی و روحیه خدمتگذاری و برنامه محور هستند، تشکر می کنم.
ارسال نظرات