۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۴۷۴۸
آیت الله نورمفیدی:

انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای نو در جهان معاصر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، انقلاب اسلامی را بی‌نظیر و تأثیرگذارترین نهضت در جهان دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای نو در جهان معاصر است.
 آيت الله نور مفيدي


به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه درگلستان، امروز در دیدار کارکنان مدیریت درمان و تأمین اجتماعی استان در گرگان، با گرامی‌داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نهضت انقلاب اسلامی با پیروزی خود سبب ایجاد تحولی شگرف در میان ملت‌های جهان شد.

وی انقلاب اسلامی ایران را پدیده ای نو در جهان معاصر دانست و خاطرنشان کرد: در قرن‌های اخیر چنین انقلاب عظیمی با محوریت مردم در جهان رخ نداده است و انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی‌نظیر معاصر به شمار می‌رود.

امام جمعه گرگان با بیان این که انقلاب اسلامی حرف تازه‌ای را برای ملت‌های جهان مطرح کرد، بیان داشت: همین مسأله سبب شده‌، ملت های آزادی‌خواه جهان از انقلاب اسلامی تأسی و حمایت می‌کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی را نهضتی ضد استکباری عنوان کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی، مورد هجمه‌ گوناگون نظام سلطه قرار گرفته است و تا‌ امرز که بیش از سی سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد، استکبار جهانی با توطئه های مختلف در پی نابودی این انقلاب است.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: در کنار تلاش ها و توطئه‌های مختلف دشمنان نظام اسلامی، این انقلاب شکوهمند، هر روز قله های پیشرفت و ترقی را طی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان دهه فجر را بهترین فرصت برای مرور حوادث قبل و بعد از انقلاب دانست و عنوان کرد: باید دستاوردهای عظیم این نهضت اسلامی برای سطوح مختلف مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی همچنین به نقش ارزنده و بی نظیر امام خمینی‌(ره) در هدایت نهضت اسلامی و استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: امام مردی استثنایی بود و شخصیت والا و عظمت ایشان نشان دهنده آن بود که واقعاً تربیت شده مکتب اسلام بودند./950/پ202/س

ارسال نظرات