۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۴۷۵۶
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی؛

امکان دریافت سرودهای انقلابی در پایگاه اینترنتی تبیان فراهم شد

خبرگزاری رسا ـ موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، همزمان با فرارسیدن دهه فجر، امکان‌ دریافت مجموعه‌ای از سرودهای انقلاب را در پایگاه اینترنتی خود فراهم کرد.
مؤسسه فرهنگي و اطلاع رساني تبيان


به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، این مجموعه که «سرودهای دهه فجر» نام دارد، دربردارنده معروف‌ترین سرودهای مربوط به دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و برای دانلود در پایگاه اینترنتی تبیان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش،‌ «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو»، «هم‌پای جلودار»، «وطنم»، «ایران ایران»، «خجسته باد این پیروزی»، «سپیده اولین بهار»، «سنگر اسلام»، «سفر مبارک»، «مسلمانان به پا خیزید»، «لاله در خون»، «خمینی،‌ ای امام»، «خجسته باد» بخشی از سرودهای موجود در این مجموعه است.

همچنین «گلزار وطن»، «دیو چو بیرون رود»، «بهمن خونین»، «بهاران خجسته باد»، «ارتش برادر ما»، «آرمانم شهادت»، «الله‌اکبر» و «22 بهمن» از دیگر سرودهای موجود در این مجموعه است.

یادآوری می شود، این سرودها در بخش گنجینه صوتی پایگاه اینترنتی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان قرار گرفته است و کاربران اینترنتی به صورت رایگان می‌توانند سرودها را دریافت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر به پایگاه مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به نشانی اینترنتی 
www.tebyan.org مراجعه کنند./919/ت302/ع

ارسال نظرات