۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۴۷۵۸۸
به همّت مرکز فقهی ائمه اطهار؛

دومین نمایشگاه تخصصی پژوهش‌های فقهی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه تخصصی پژوهش‌های فقهی برگزار می‌شود
همزمان با هفته پژوهش، مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام، میزبان مراکز تخصصی فقهی حوزوی در دومین نمایشگاه تخصصی پژوهش های فقهی خواهد بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اکبری شاهرودی مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با عنایات الهی و الطاف اهل بیت علیهم السلام، سال گذشته به ابتکار مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام و تأکیدات فقیه بزرگوار حضرت آیت الله حاج آقا محمد جواد فاضل لنکرانی، اولین نمایشگاه تخصصی پژوهش های فقهی برگزار شد که مورد استقبال بسیار علما، اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه قرار گرفت.

حجت الاسلام اکبری شاهرودی در ادامه افزود: امسال هم پیرو درخواست‌های مکرر اساتید و پژوهشگران، این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش از 23 تا 29 آذر در محلّ نمایشگاه‌های مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برقرار می باشد.

وی ادامه داد: افتتاحیه این نمایشگاه روز پنج شنبه 23 آذر ساعت 16 با حضور علما، اساتید حوزه ودانشگاه و طلاب محترم برگزار می شود. از 23 تا 28 آذر مخصوص بازدید آقایان و روز 29 آذر اختصاص به بانوان محقق و پژوهشگر دارد. ساعات بازدید از ساعت 14 الی 20 خواهد بود.

وی افزود: به یقین، اطلاع و آگاهی از پژوهش های فقهی در مسائل مستحدثه مورد نیاز جامعه و استفاده از آن در نهادهای مختلف تقنینی و اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند راهگشای بسیاری از امور و مشکلات موجود گردد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: هر شب بعد از نماز، در نمایشگاه، میزبان نویسندگان و مراکز تخصصی در نشست معرّفی کتاب خواهیم بود که در این نشست ها، جدیدترین آثار و پژوهش های فقهی معرفی خواهد شد.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در پایان، از علما، اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه و علاقمندان به پژوهش‌های فقهی، جهت بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با فعالیت های مراکز تخصصی قهی دعوت کرد.

ارسال نظرات