۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۴۷۵۹
فردا؛

نشست وحدت با حضور علمای شیعه و سنی در نیکشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه مبارک فجر، نشست وحدت با حضور علمای شیعه و سنی فردا در محل مسجد جامع اهل سنت نیکشهر برگزار می‌شود .
امام جمعه نيکشهر - رييس سازمان تبليغات نيکشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در نشست کمیته مذاهب ستاد دهه فجر شهرستان نیکشهر که امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی، امام جمعه شهرستان نیکشهر، اظهار داشت: شعار «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» در اول انقلاب لازمه وحدت بین مذاهب و آحاد ملت بود و اگر وحدت نبود این شعار عملی نمی شد .

وی، با بیان اینکه، دشمنان در این برهه از زمان استقلال و آزادی ما را هدف قرار داده اند، تأکید کرد: باید وحدت در هدف و وحدت در بصیرت داشت و محور وحدت ولایت فقیه و سخنان مقام معظم رهبری است .

حجت الاسلام قادربخش بامری، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر، نیز در این نشست گفت: با کلمه وحدت بود که انقلاب اسلامی ایران با رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) به پیروزی رسید و حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را با دست خالی سرنگون کرد .

وی، افزود: مسأله وحدت یکی از نعمتهای بزرگ خداوند متعال است که در قرآن کریم مسلمانان به آن سفارش شده اند .

رییس اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر، تصریح کرد: اگر مسلمین به آیات نورانی قرآن کریم عمل می کردند امروز دیگر در جهان اسلام مسأله فلسطین، عراق و افغانستان را نداشتیم .

گفتنی است، در این نشست اعلام شد که همایش وحدت فردا یکشنبه هجدهم بهمن ماه در محل مسجد جامع اهل سنت شهرستان نیکشهر با حضور علمای شیعه و سنی و مردم نیکشهر برگزار می شود ./940/ پ202/ص
ارسال نظرات