۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۷۴۷۶۵۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

مشارکت ها و خرد جمعی مهم ترین عامل در رفع مشکلات است

مشارکت ها و خرد جمعی مهم ترین عامل در رفع مشکلات است
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مشارکت ها و خرد جمعی مهم ترین عامل در رفع مشکلات است، گفت: برای حل مشکلات ایثارگران در حوزه سلامت باید اقدامات کاربردی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز در کارگروه معاونین سلامت و توانمند سازی اجتماعی استان های غرب کشور به میزبانی استان لرستان اظهار داشت: مشارکت ها و خرد جمعی در هر کاری را اولویت می دانم چراکه این مهم موجب رفع مسائل و مشکلات خواند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه در بحث سلامت، مسکن و اشتغال ایثارگران بیشترین آسیب ها را در غرب کشور دیدند و از جهت بیکاری موج بیکاری نیز بسیار زیاد است.

وی غرب کشور را در خط مقدم بسیاری از مسائل اجتماعی، سیاسی و جهادگونه در کشور خواند و گفت: اما در غرب کشور در خط مقدم بدترین مشکلات اجتماعی، روحی و روانی نیز قرار گرفته ایم. 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به برگزاری اولین کارگروه معاونین سلامت و توانمند سازی اجتماعی استان های غرب کشور بیان کرد: می طلبد برای حل مشکلات اقدامات اساسی انجام شود.

وی بیان کرد: مصوبات این کارگروه باید حساب شده، کاربردی، میدانی و قابل اجرا برای کشور و استان ها باشد و بتوانیم در رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف گام برداریم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات