۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۴۸۰۳
دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان شرقی:

نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پیشرو در ترویج فرهنگ ازدواج بین جوانان‌ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پیشرو در ترویج فرهنگ ازدواج بین جوانان و دانشجویان‌ است.
ازدواج

حجت الاسلام عباس عباس زاده، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان شرقی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح ابعاد حمایتی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها از ازدواج دانشجویی پرداخت.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان این‌که ‌برنامه‌های متنوعی در عرصه ازدواج از سوی ستاد ازدواج دانشجویی اجرا می‌شود، گفت: اعطای هدیه مقام معظم رهبری، نام‌نویسی در سفر عمره دانشجویی و سفر به مشهد مقدس بخشی از برنامه های این ستاد است.

وی تصریح کرد: نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حمایت قاطعی از ازدواج دانشجویی دارد؛ از این رو هزینه سفر به مشهد مقدس و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ازدواج دانشجویی از سوی نهاد رهبری پرداخت می‌شود.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان شرقی با اشاره به روز شمار دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد: با توجه به این‌که امروز روز انقلاب اسلامی و استحکام خانواده نامگذاری شده است، برنامه‌های این ستاد نیز در چنین روزی اعلام شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه زوج‌های دانشجو در دانشگاه‌های مختلف این استان گفت: این برنامه همه ساله در دانشگاه‌ها صورت می‌گرفت؛ اما امسال به صورت متمرکز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز تصریح کرد: برگزاری این کلاس‌ها با حضور روحانیان و استادان برجسته حوزه و دانشگاه در بخش‌های گوناگون برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در قالب دو روز سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) خواهد بود./935/ت202/س
ارسال نظرات