۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۴۸۱۳
آیت الله علوی گرگانی:

برای حفظ وحدت همه باید گوش به فرمان رهبری باشیم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه گفت: برای حفظ وحدت همه باید گوش به فرمان رهبری باشیم و به سخنان حکیمانه و مدبرانه ایشان گوش فرا دهیم.
آيت الله محمد علي علوي گرگاني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی، از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، ظهر امروز در دیدار با جمعی از پرسنل وزارت دفاع در سخنانی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت در جامعه بیان داشت: برای حفظ وحدت همه ما باید به سخنان مقام معظم رهبری توجه کرده و با جان و دل به سخنان معظم له گوش جان فرا دهیم.

وی با اشاره به نقش مردم در حفظ انقلاب اسلامی تاکید کرد: همه آحاد جامعه باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشند و با تلاش و برنامه ریزی خود سعی کنند این انقلاب را به نسل های آینده نیز تحویل داده تا آنها از این نعمت استفاده نمایند.

این استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: همانگونه که نظام مردم در مقابل انقلاب وظیفه دارد، نظام نیز در مقابل مردم وظایفی را بر عهده دارد.


وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک دهه مبارک فجر این ایام را گرامی داشت و تصریح کرد: دهه مبارک فجر یادآور خاطرات شیرین دوران انقلاب است و باید این ایام گرامی داشته شود.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد: بسیار خوب و مناسب است که همه ما در این ایام به دستاوردهای انقلاب توجه کرده و وسیله تنبه و آگاهی ما فراهم شود.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به آیات و روایاتی خاندان رسالت را بهتریت الگوی بشریت دانست و بر ضرورت مراقبت انسان ها در اعمال و رفتار تاکید کرد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه هر شخصی باید برای خود حد و مرزی قائل باشد اظهار داشت: شخص مؤمن اگر نسبت به فردی حب و یا بغض داشته باشد در این موضوع عدالت را از یاد نمی برد و اگر کسی به او ظلم کرد صبر پیشه می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خدمت در نظام مقدس اسلامی را دارای اجر و ثواب بسیار فراوان دانست و گفت: هر فردی که در این انقلاب مشغول خدمت است باید سعی کند این خدمت را برای رضایت خدا و مردم انجام دهد./924/پ202/ف.

ارسال نظرات