۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۴۸۱۸۷
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

مردم اهل سنت عملیات تروریستی راسک را جنایت ضدبشری می دانند

مردم اهل سنت عملیات تروریستی راسک را جنایت ضدبشری می دانند
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: مردم اهل سنت ایران اسلامی عملیات تروریستی گروهک «جیش الظلم» را جنایت ضدبشری می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه مردم اهل سنت کرمانشاه که در مسجد امام شافعی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: رعایت حق زوج و زوجه در زندگی مشترک از توصیه های اکید دین مبارک اسلام جهت تداوم زندگی زناشویی و ایجاد جوی سالم و امین در منزل و رسیدن به مسئولیت مهم تربیت فرزندان است.

 امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: لذا نافرمانی چه از جهت زن باشد یا مرد امری ناثواب بوده و شریعت اسلام برای آن دستورات صادر نموده و فرموده است.

این عالم اهل سنت عنوان کرد: مدافع حقیقی زن اسلام است زیرا تا قبل از آمدن اسلام زن ها را بعنوان ارث محسوب می کردند، اما اسلام آن را رد نمود و او را شریک زندگی قرار داد نه جزء کالای زندگی.

ماموستا مرادی در ادامه سخنان خود با محکوم کردن عملیات تروریستی گروهک جیش الظلم به پاسگاه راسک در استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته از طرف گروهی موسوم به جیش العدل یا همان جیش الظلم با کشتن سربازان بی گناه و خدوم خود را عدل می نامند به یک پاسگاه انتظامی در شهر راسک حمله نموده و ۱۱ نفر را به شهادت رساندند که ما این حرکت مذبوحانه را محکوم می نماییم و کما اینکه همیشه مخالف این نوع حرکات هستیم از طرف هرکسی و هر گروهی، این یک جنایت بزرگ محسوب می گردد و مردم اهل سنت ایران اسلامی عملیات تروریستی گروهک «جیش الظلم» را جنایت ضدبشری می دانند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه یادآور شد: مردم ما باید آگاه باشند و دوست و دشمن خود را بشناسند تا این نوع تحرکات سبب اختلاف و تفرقه در کشور و استان های ما نشود./1400/

ارسال نظرات