۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۴۸۲۳۰

مهلت ارسال مدارک هشتمین جشنواره ملی ایثار تمدید شد

مهلت ارسال مدارک هشتمین جشنواره ملی ایثار تمدید شد
مهلت ارسال مدارک هشتمین جشنواره ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف تمدید شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مهلت ارسال مدارک هشتمین جشنواره ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف تا هفتم دی ماه 1402 تمدید شد.

هشتمین جشنواره ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی، توسط مدیریت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در سطح استان قم برگزار می‌گردد.

منتخبین جشنواره به مرحله ملی که با حضور برترین‌های وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت بنیاد شهید و امور ایثاگران برگزار خواهد شد؛ معرفی می‌شوند. 

واجدین شرایط شرکت در جشنواره؛ طلاب و دانش آموختگان شاهد و ایثارگر شامل: همسر و فرزند شهید، جانباز ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان، آزادگان و همسر و فرزندان آنان.

مهلت ارسال آثار به جشنواره تا هفتم دی ماه ۱۴۰۲ می‌باشد.
علاقه مندان برای ارسال مدارک می توانند به محل ارائه فرم و مدارک در ساختمان اداری دارالشفاء، طبقه همکف، اتاق ۶ مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره ۰۲۵۳۲۱۹۱۹۶۳ تماس گرفته و یا بصورت حضوری به ساختمان اداری دارالشفاء، طبقه همکف اتاق ۶، واحد امور ایثارگران حوزه علمیه قم مراجعه کنید.

مهلت ارسال مدارک هشتمین جشنواره ملی ایثار تمدید شد

ارسال نظرات