۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۷۴۸۳۱۸

دستورات برخط وزیر کشور برای حل مشکلات شهروندان

دستورات برخط وزیر کشور برای حل مشکلات شهروندان
وزیر کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، پای دردل ها و بیان مشکلات شهروندان از دور و نزدیک نشست و به موضوعات مطرح شده، به صورت برخط پاسخ داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد وحیدی امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به تماس های تلفنی شهروندان پاسخ و برای حل مشکلات آنان دستورات و توصیه های لازم را صادر کرد.

در اولین تماس تلفنی این نشست، دهیار یکی از روستاهای بانه از استان کردستان مشکلات خود را مطرح کرد و درخواست هایی از وزیر کشور برای آبادانی بیشتر این منطقه داشت که دکتر وحیدی دستور پیگیری صادر کرد.

تماس تلفنی بعدی از جانب یکی از شهروندان شهرستان گراش از توابع استان فارس بود که درخواست تعیین محدوده جغرافیایی بین گراش و لار و ایجاد یک کمیته حقیقت یاب برای پیگیری این موضوع را داشت؛ وزیر کشور دستور داد معاون سیاسی وزارت کشور و استاندار فارس این درخواست را پیگیری و بررسی کنند.

یکی دیگر از مطالبه کنندگان از روستاهای شهرستان دزفول تماس گرفت و درخواست پیگیری مشکلات روستا را داشت و وزیر کشور هم برای رسیدگی موضوع دستور پیگیری به استاندار خوزستان را صادر کرد.

در ادامه این نشست یکی از رانندگان ون تاکسی از شهر همدان درخواست اسقاط ماشین های قدیمی و تبدیل آن به ون تاکسی های جدید را داشت که وزیر کشور هم گفت: چندین دستگاه ون تاکسی جدید را به استان همدان فرستاده ایم و شرایط جدید را به شهردار آن جا ابلاغ می کنیم که بتوانید دستگاه های جدید ماشین را دریافت کنید.

پنجمین تماس از استان خوزستان بود و یکی از شهروندان یکی از بخش‌های شهر ماهشهر بود که درخواست پیگیری و بحث شهرستان شدن این بخش را مطرح نمود و وزیر کشور دستور بررسی ویژه این موضوع را نیز ابلاغ کرد.

در تماس بعدی یک شهروند سیستانی گلایه هایی مبنی بر جعل مدارک هویتی بعضی از اتباع خارجی که در این استان حضور دارند را مطرح کرد که وزیر کشور دستور پیگیری ویژه این موضوع را با کمک سازمان ثبت احوال ابلاغ کرد.

در ادامه یکی از شهروندان اردبیلی تماس گرفت و گفت طرح ارتقای شغلی آتش نشانان کل کشور را در نامه ای به سازمان امور استخدامی ارسال و درخواست پیگیری این موضوع را کرده که وزیر کشور در پاسخ به این شهروند گفت به زودی این موضوع را پیگیری و در دستور کار قرار می دهیم.

در تماس بعدی یکی از شهروندان زاهدانی از صفوف طولانی و کمبود جایگاه بنزین در این شهرستان گلایه کرد و وزیر کشور هم گفت: بنده هم پیگیرم و دستور چند جایگاه جدید را  همین الان صادر کردم ؛ گرچه بیشتر به وزارت نفت این موضوع مربوط می شود ولی پیگیری این موضوع را در اولویت قرار می دهم.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات