۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۴۸۳۵
معاون رییس جمهور:

حماسه 9 دی ‌یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب ‌رقم زد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: حماسه نهم دی در سراسر کشور یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زد، چون رابطه محکم ملت و ولایت را به تصویر کشید.
حجت الاسلام محمدرضا مير تاج‌الديني نماينده مردم تبريز و عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: حماسه نهم دی در سراسر کشور یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زد، چون رابطه مستحکم ملت و ولایت را به تصویر کشید.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران در ماه‌های گذشته بار دیگر از آزمون‌های سخت بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان سرافراز بیرون آمدند و به دشمنان نشان دادند که هنوز پس از گذشت 31 سال از پیروزی انقلاب در پایبندی به آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب پایدار هستند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی راهپیمایی 22 بهمن را ادامه حماسه 9 دی دانست و گفت: مردم بار دیگر با حضور پرشور خود بر استواری نظام و انقلاب اسلامی تأکید خواهند کرد.

معاون رییس جمهور با اشاره به توطئه رسانه‌های غربی در به حاشیه کشاندن راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: آنان که قصد به راه انداختن آشوب و اغتشاش در راهپیمایی 22 بهمن دارند، با سیل خروشان مردم محو خواهند شد.

وی تأکید کرد: آنان که پس از گذشت ماه‌ها هنوز به راه ملت و رهبری نظام برنگشته‌اند، بدانند که 22 بهمن فرصتی برای توبه و بازگشت به آغوش مردم مهربان ایران است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در پایان با تأکید بر حضور حماسی مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن خاطر‌نشان کرد: مردم ایران در طول 31 سال گذشته نشان داده اند که در هر شرایطی ولایت‌مدار و استکبارستیز بوده و هستند./935/پ302/س
ارسال نظرات