۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۴۸۴۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی قم:

پیروی از رهبری تنها راه حفظ انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قم پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری را تنها راه حفظ انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام عباس اسكندري رييس سازمان تبليغات اسلامي قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی قم، حجتالاسلام عباس اسکندری در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر سلفچگان، رابطه انسان با خدا را بهترین و دلانگیزترین نوع رابطه دانست و اظهار داشت: اگر انسان بفهمد چگونه با خدای خود ارتباط برقرار کند، برای همیشه ماندگار و جاوید خواهد ماند و تا زمانی که در این دنیا زندگی میکند نام او به نیکی یاد میشود و وقتی از این دنیا رخت بربست در نزدیکترین نقطه قرب به پروردگار به حیات خود ادامه میدهد.

وی ادامه داد: نیاز ما به انبیا و اولیای الهی و کتابهای آسمانی در راستای تنظیم رابطه ما با خداست. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی به بررسی دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی مردم ما دیندار بودند و نماز میخواند و روزه میگرفتند اما در بین ما طاغوت هم بدون زحمت حکمرانی میکرد.

وی افزود: در آن دوران رژیم شاهنشاهی به جای اینکه رابطه مردم را با خدای عالم گره بزند، کشور و مردم ما را به راحتی با استکبار جهانی گرده زده بود و نفت کشور ما به اسرائیل میرفت تا به گلوله تبدیل شود و بر سینه مردم فلسطین فرود آید.

حجتالاسلام اسکندری خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) دین جدید برای مردم نیاوردند اما کاری کردند که رابطه ما را با طاغوت و استکبار قطع و با خدای عالم تنظیم کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا 30 سال است که منتظر چراغ سبزی از داخل کشور است، اظهار داشت: ایران قبل از انقلاب اسلامی کشوری مفلوک و وامانده بود و حتی کشورهای عربی، ما را کمک کار ستمگران میشناختند، اما امروز کشور ما در دفاع از مظلوم و ستمدیده به عنوان ملت پیشتاز شناخته شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قم افزود: شاه از خودش هیچ ارادهای نداشت و هر چه بیگانگان میگفتند عمل میکرد و علاوه بر اینکه پایبند هیچ یک از دستورات الهی نبود، بلکه خلاف دستورات اسلام عمل میکرد، اما امروز این افتخار را داریم که کشورمان را اراده ملت و مدیریت ولی فقیه بدون هیچ اراده خارجی اداره میکند.

حجتالاسلام اسکندری یادآور شد: انقلاب اسلامی ما را از زیر چکمه اردوگاه استکبار جهانی بیرون آورد و عزت، اقتدار، استقلال و حاکمیت جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه دشمنان برای از بین بردن این اقتدار آرام ننشستهاند، تصریح کرد: مردم ما همه زخمهای دوران طاغوت را تحمل کردند و رنجهای دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را به جان خریدند تا انقلاب اسلامی را که عزیزتر از عزیزانشان است حفظ کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم ادامه داد: گاهی اوقات ممکن است شیطان در وجود انسان رخنه کند و این همه دستاوردها را از ما بگیرد، در این شرایط فقط یک راه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وجود دارد و آن هم پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه مسئله اصل ولایت فقیه برای ما یک اصل اساسی است، خاطرنشان کرد: باید نگاهمان به لبهای گهربار مقام معظم رهبری باشد و بدانیم ایشان مصلحت کشور و مردم ما را بهتر از هر کسی میدانند.

حجتالاسلام اسکندری انقلاب اسلامی ایران را نشات گرفته از قیام اباعبدالله الحسین(ع) دانست و تصریح کرد: اگر در طول تاریخ بنی عباس و بنی امیه توانستند مسیر و یاد امام حسین(ع) را از بین ببرند، دشمنان انقلاب هم خواهند توانست مسیر و راه امام راحل، مقام معظم رهبری، نظام اسلامی و شهیدان انقلاب را از بین ببرند.

وی انقلاب اسلامی را یکی از میوههای شیرین واقعه عاشورا دانست و گفت: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی محفوظ بماند باید نام و راه امام حسین(ع) را هیچ گاه از یاد نبریم./917/د102/ص

ارسال نظرات