۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۷۴۸۶۱۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

بصیرت و بینش سیاسی و دینی از ویژگی‌های بارز ملت ایران است

بصیرت و بینش سیاسی و دینی از ویژگی‌های بارز ملت ایران است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: یکی از ویژگی‌های بارز ملت ایران داشتن بصیرت و بینش سیاسی و دینی است و همین ویژگی‌ها باعث شده است که این انقلاب روز به روز مقتدرتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه در سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی جهانی و برجسته بود که محبوب همه قلب‌ها در جهان بویژه در نزد آزادی‌خواهان و مسلمانان بود و در مقابل این سردار رشید اسلام ترس بزرگی در دل دشمن انداخته بود.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه سخنان خود یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری و تبعیت وی از ولایت فقیه دانست و افزود: امروز شاهد ایجاد مکتب حاج قاسم سلیمانی در کشور و حتی کل جهان هستیم.

این استاد حوزه ادامه داد: شهید سلیمانی برای دفاع از مظلوم برخاست و این مهم را وظیفه خود می‌دانست و در این راه نیز توسط شقی‌ترین افراد دنیا به شهادت رسید.

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه با تبریک فرا رسید سالروز حماسه تاریخی نهم دیماه ملت ایران، عنوان کرد: حماسه نهم دی ملت ایران در سال ۱۳۸۸ هرگز فراموش نخواهد شد زیرا در این روز ملت برای دفاع از انقلاب و ولایت به خیابان‌ها آمدند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بصیرت اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز ملت ایران داشتن بصیرت و بینش سیاسی و دینی است و همین ویژگی‌ها باعث شده است که این انقلاب روز به روز مقتدرتر از گذشته شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در بحث جهاد تبیین اشاره کرد و عنوان داشت: دشمنان به دنبال این هستند که فکر مردم را منحرف کنند و علیه انقلاب و نظام دسیسه چینی کنند و باعث دلسردی مردم از این نظام اسلامی شوند ولی باید گفت تا زمانی که ملت ایران دارای بصیرت و بینش دینی و سیاسی باشند، هیچ قدرتی نمی تواند به این نظام آسیبی برساند./1400/

 

ارسال نظرات