۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۷۴۸۶۱۹
روایتگر سیره شهدا:

در جمهوری اسلامی ایران شهید داده ایم تا جنگ عقیده با دشمنان را نبازیم

در جمهوری اسلامی ایران شهید داده ایم تا جنگ عقیده با دشمنان را نبازیم
حجت الاسلام میرعلی اکبری گفت: ما در راه جنگ عقیده شهید احمد وکیلی را دادیم که کومله و دموکرات انواع بلاها را بر سر او آورد و جگر او را درآوردند و خوردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری در جلسه طلاب و فضلای دامغان که در مسجد مقدس جمکران و با حضور پدر طلبه شهید آرمان علی‌وردی برگزار شد، اظهار داشت: امروز جنگ عقیده در جریان است و باید نصرت حداکثری نسبت به دین خدا داشته باشیم.

وی ابراز داشت: الگوی ما در این جنگ، حضرت فاطمه زهرا (س) است که همه چیز خود را فدا کرد تا در جنگ عقیده پیروز باشد.
 
این راوی شهدا خاطرنشان ساخت: ما در جمهوری اسلامی ایران شهید داده ایم تا جنگ عقیده را نبازیم؛ تمام شهدای ما فدای این نظام و عقیده آن شده اند و جان خود را فدا کرده اند تا عقیده اسلامی پابرجا بماند.
 
حجت الاسلام میرعلی اکبری بیان داشت: دشمن برای زمین زدن ایران، زدن یاد و خاطرات شهدا را تجویز می کند؛ چراکه شهدا راه را برای همگان مشخص کرده و الگو هستند.
 
وی اظهار داشت: ما در جنگ عقیده شریف‌قنوتی‌ها را دادیم که او را با عمامه دار زدند و به شهادت رساندند.
 
این راوی شهدا ابراز داشت: ما در راه جنگ عقیده، آرمان علی‌وردی‌ها را دادیم که حاضر نشد عقیده خود را زیر پا بگذارد.
 
حجت الاسلام میرعلی اکبری خاطرنشان ساخت: ما در راه جنگ عقیده شهید احمد وکیلی را دادیم که کومله و دموکرات انواع بلاها را بر سر او آورده و این شهید والامقام را در دیگ آب جوش انداختند و بدن او را با تیغ موکت‌بری بریدند و جگر او را درآوردند و خوردند.
 
این راوی شهدا در پایان گفت: انتخابات یکی از برنامه های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید برای شرکت حداکثری مردم تلاش کرد.
 
در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام خراسانی نژاد، نماینده طلاب و فضلای دامغان نیز ضمن خیرمقدم، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات، دورهمی خانواده های طلاب و فضلاست تا بهتر و بیشتر بتوانند از احوالات همدیگر آشنا باشند.
 
نماینده طلاب و فضلای دامغان ابراز داشت: دامغان دارای 27 طلبه شهید است و امشب در این جلسه در خدمت پدر طلبه شهید آرمان علی وردی نیز هستیم که ایشان اصالتا اهل دامغان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین رستمیان، امام جمعه دامغان نیز در این جلسه به روایتی از أمیرالمؤمنین علی علیه السلام اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت فرمودند: «مَنْ عَرَفَ الایّام لم یُغْفَلْ عن الاستعداد / کسی که اوضاع روزگار خود را می‌شناسد از آمادگی در مقابل مقتضیات آن غفلت نمی‌ورزد».
 
وی ابراز داشت: این روایت، درسی برای ماست که ما زمان خود را شناخته و بر اساس آن حرکت کنیم.
 
امام جمعه دامغان خاطرنشان ساخت: طی نمودن مسیر علم و دانش دارای سختی ها و زحماتی است و در این راه باید به دنبال اجتهاد در زمینه فهم دین و جهاد در زمینه تلیغ دین بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین رستمیان بیان داشت: سهم اصلی در اجتهاد و جهاد را خانواده طلاب و فضلا دارند که در این راه صبوری کرده و با کم و کسری ها می سازند و همراه هستند و باید قدردان آنان باشیم.
 
در پایان این جلسه که با حضور خانواده طلاب و فضلای دامغانی برگزار شد، از پدر شهید آرمان علی وردی تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات