۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۷۴۸۶۲
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

شکوه تجمع ‌22 بهمن امسال را نمی‌توان انکار کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: همواره شعار امام راحل و مردم انقلابی ایران؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، روز گذشته در جلسه کمیته مراسم برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در رشت، با بیان این که ملت ایران سه شاخص و ویژگی دارند که دشمن در کمین فروپاشی آن است، گفت: یکی از این شاخصه‌های مهم، مردمی بودن انقلاب است که اگر مردم در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته باشند،‌که امرزوه می‌بینیم هرچه بیشتر از عمر انقلاب ‌می‌گذرد، ریشه‌دارتر می‌شود.

حجت الاسلام اشجری با بیان این که دشمن این روزها در حال سم‌پاشی علیه ملت ایران است، تصریح کرد: دشمن در این راه، دست از فتنه نخواهد کشید.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، شادی دشمنان را در فاصله و تفرقه انداختن بین مردم و ولایت عنوان کرد و گفت: اتحاد منسجم‌ بین مردم و ولایت فقیه دشمن را ناکام می‌کند.

وی با تأکید براین که جهت پیکان دشمن به سوی ولایت و رهبری جامعه است، خاطرنشان کرد: سی سال از اقتدار انقلاب اسلامی در سایه سار اتحاد با ولایت و رهبری می‌گذرد و همچنان این روند ادامه دارد تا نظام جمهوری اسلامی را به ساحت مقدس امام عصر‌(عج) تقدیم کنیم.

حجت الاسلام اشجری دومین شاخص انقلاب را اسلامی‌بودن ملت بیان کرد و افزود: همواره شعار امام راحل و مردم انقلابی ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که مردم هرگز شعار استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی را به رسمیت نمی‌شناسند، اظهار داشت: مردم با حضور خود در تظاهرات نه دی آن را به اثبات رساندند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان استکبار‌ستیزی را سومین شاخص انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و افزود: اطاعت از فرمان رهبری مدیریت دینی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز 22 بهمن، و تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن این حضور‌ ابراز داشت: ملت ایران با حضور گسترده خود بار دیگر توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد.

حجت الاسلام اشجری با تأکید بر این که نمی گذاریم شیطنت عده ای، شکوه تجمع زیبای مردم در روز 22 بهمن را خراب کند، خاطر‌نشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال بیعت دوباره ملت با امام و رهبری انقلاب است.

وی همچنین با تشریح مسیرهای پنج گانه منتهی به میدان شهرداری و در راهپیمایی روز 22 بهمن خواستار توجه ویژه مسؤولان برگزار کننده به منظور برپایی هر چه بهتر و باشکوه‌تر این مراسم شد و گفت: زمان تجمع در میدان شهرداری و برگزاری مراسم ساعت 9 صبح است که در همین راستا هماهنگی های لازم با تمامی نیروهای امدادی و امنیتی صورت گرفته است.

حجت الاسلام اشجری در تشریح اقدامات صورت گرفته‌، ابراز داشت: با هماهنگی‌های انجام شده برنامه نور افشانی نیز انجام خواهد شد که مکان آن در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد و بانگ باشکوه الله اکبر در سراسر شهر خواهد پیچید.

وی ادامه داد: همچنین گروهی از دانش آموزان شامل 1357 نفر در روز 22 بهمن به یمن سالروز انقلاب به خواندن سرودهای انقلابی اقدام خواهند کرد./950/پ302/س
ارسال نظرات