۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۴۸۶۴۶

تعداد واحد‌های نهضت ملی مسکن به بیش از یک میلیون و ۹۳۰ هزار واحد رسید

تعداد واحد‌های نهضت ملی مسکن به بیش از یک میلیون و ۹۳۰ هزار واحد رسید
وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از یک میلیون و ۹۳۰ هزار مسکن ملی در سطح کشور در حال ساخت است که بهره‌برداری بخشی از این واحد‌ها آغاز شده است.

مهرداد بذرپاش، صبح امروز در جریان افتتاح ۶ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در سطح استان، اظهار کرد: طبق آخرین آمار ساخت و ساز در حوزه مسکن ملی به بیش از یک میلیون و ۹۳۰ هزار واحد در کشور رسیده است که پیش‌بینی می‌شود در سال آینده این میزان افزایش یابد.

افتتاح ۶ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در اردبیل

وی بیان اینکه مجموعا ۶ هزار و ۶۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل افتتاح شد، افزود: امروز در جریان سفر به اردبیل ۷۲۰ واحد نهضت ملی مسکن در محدوده شهری (اندیشه۲) و ۵ هزار ۸۰۰ واحد در محدوده روستای استان اردبیل افتتاح و تحویل متقاضیان شد.
 


بذرپاش با بیان اینکه متقاضیان از کیفیت خانه‌های ساخته شده راضی هستند، گفت: عمده خواسته مردم در بازدیدها از ما مربوط به کاهش اقساط وام واحدها است که در همین خصوص سود وام از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافت اما با این حال باز مردم درخواست کاهش اقساط را دارند لذا طبق توافق انجام شده با بانک عامل قرار است بازپرداخت به شکل پلکانی انجام شود تا اقساط کاهش یابد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ۲۸ هزار واحد مسکونی در سطح استان در دست ساخت است که خوشبخانه تحویل تعدادی از این واحدها آغاز شده که پیشبینی می‌شود بهره‌برداری و تحویل واحد‌ها سرعت گیرد.

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات