۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۷۴۸۷۹

مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری ایده‌های برتر فرهنگی طلاب تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری ایده های برتر فرهنگی حوزه علمیه خراسان خبر داد.
مقاله نويسي


حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مسؤول دفتر فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب طلاب از نخستین جشنواره سراسری ایده های برتر فرهنگی حوزه علمیه خراسان، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 31 بهمن ماه تمدید شد.

وی افزود: نخستین جشنواره سراسری ایده های برتر فرهنگی در چهار قالب فرهنگی، ادبی، تربیتی و هنری و با رویکرد تحول، مهندسی فرهنگی، اخلاق در حوزه، خلاقیت، نشاط و شادابی برگزار می شود.

حجت الاسلام سبزیان با بیان اینکه طرح های پیشنهادی در این جشنواره در تدوین طرح جامع فرهنگی، تربیتی حوزه علمیه خراسان مورد استفاده قرار خواهند گرفت، افزود: اکثر آثاری که به دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری ایده های برتر فرهنگی حوزه علمیه خراسان ارسال شده اند به بخش فرهنگی و درون حوزوی مربوط می شود.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره ایده های برتر فرهنگی حوزه علمیه خراسان به منظور تبیین و تفسیر چشم انداز حوزه علمیه خراسان در افق چشم انداز 1404 برگزار می شود که تاکنون 50 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مدیر مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان ابراز داشت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به واحدهای فرهنگی مدارس علمیه سراسر کشور و نیز دفتر فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان مراجعه کرده و دفترچه ثبت ایده را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از 28 آذر ماه در سراسر کشور اعلام شده است، یادآور شد: پیش از این علاقه مندان فرصت داشتند آثار خود را تا 22 بهمن ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند اما به دلیل استقبال از آن، مهلت ارسال آثار تا 31 بهمن ماه تمدید شده است.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: علاقه مندان فرصت دارند تا 31 بهمن ماه دفترچه ثبت ایده را به دبیرخانه دائمی نخستین جشنواره سراسری ایده های برتر فرهنگی حوزه علمیه خراسان، واقع در مشهد، ابتدای خیابان طبرسی، جنب بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، طبقه همکف، اتاق 119 ارسال کنند./930/پ202/ص

ارسال نظرات