۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۷۴۸۹۱
مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز:

رسالت حوزه‌های سفیران هدایت کاربردی کرن آموزه‌های دینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز گفت: رسالت حوزه‌های سفیران هدایت کاربردی کردن آموزه‌های دین در عرصه تبلیغی است.
حجت الاسلام صفايي

حجت الاسلام میکائیل صفایی، مدیر جدید حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح برنامه های این حوزه علمیه پرداخت.

حجت الاسلام صفایی با اشاره به فلسفه وجودی حوزه علمیه سفیران هدایت تصریح کرد:‌ این مرکز علوم دینی برای پاسخ‌گویی به نیازهای فکری و فرهنگی جامعه راه اندازی شده است.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز ابراز داشت: این حوزه در سال‌های اخیر تا سطح سه نیز پذیرش دارد، اما هدف نهایی این مدرسه علوم اسلامی، کاربردی کردن آموزه‌های دینی در عرصه تبلیغات ‌است.

وی با اشاره به تغییر مدیریت حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز اظهار داشت: در مدیریت جدید با ادامه فعالیت‌های مثبت مدیریت قبلی در راستای توسعه فعالیت‌ها نیز برنامه‌های جدیدی در نظر گرفته شده است.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز در ادامه با اشاره به مشکلان فراروی این مرکز گفت: مشکل فضای آموزشی این مدرسه علوم اسلامی از مسائل مهم در حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز است.

مسؤول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی گفت: در همین راستا و در جهت حل مشکل فضای آموزشی اقداماتی در خصوص در اختیار گرفتن مدرسه علمیه تاریخی حاج صفر علی تبریز صورت گرفته است.

وب با اشاره به رسالت امروزه طلاب گفت: ارتقای هنر خطابه‌گویی و هنر نویسندگی و مجهز شدن به هنر روز از لوازمی است که طلاب باید به آن توجه کند.

وی تأکید کرد:‌ ضرورت امروز برای طلاب، تخصص و آشنایی با علوم روز است که در این میان اولویت‌هایی مانند علوم کامپیوتری و زبان‌های خارجی به صورت جدی‌تر در حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز پی‌گیری می‌شود./935/پ302/س
ارسال نظرات