۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۷۴۸۹۵
نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه جامع امام حسین:

خودپسندی و هوای نفس مانع بصیرت برخی خواص شده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: خودپسندی و هوای نفس مانع بصیرت در برخی از خواص شد و به همین خاطر فضای جامعه را متشنج کردند.
بصيرت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام احمدی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع)، امروز در همایش تشکل های دینی بانوان سمنان در سالن شهید مطهری این شهر از بصیرت به عنوان حکمت، دانش و علم یاد کرد و گفت: امام خمینی (ره) و همه اولیای خدا دارای بصیرت بودند. امام راحل(ره) بر حسب بصیرت و آگاهی خود قیام کرد.

وی با اشاره به فتنه اخیر درکشور تصریح کرد: فتنه گران از عوام نبودند بلکه افرادی از خواص و نخبگان بودند. دور شدن از ولایت و عدم بصیرت سبب سقوط افراد و در نتیجه فتنه گری آنان شد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع)، اظهار داشت: افزود: خودپسندی و هوای نفس مانع بصیرت در برخی از خواص شد و به همین دلیل فضای جامعه را متشنج کردند. وقتی که در موضوعاتی شک و تردید داریم باید نگاهمان به گفتار و قول ولی فقیه باشد که در این صورت در حقیقت را به روی انسان باز می کند.

حجت الاسلام امین صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان نیز در این همایش گفت: گرچه امام خمینی(ره) در بین ما نیست؛ اما فکر و راه او در نگاه رهبر انقلاب اسلامی متبلور و جاودان است.

وی افزود: عمل به فرامین مقام معظم رهبری، ادامه خط عمران و آبادانی و شکوفایی ایران اسلامی در همه ابعاد، وفاداری به ارزش های اسلامی و شهیدان انقلاب و وحدت و اتحاد از مهمترین وظایف مردم در ایام دهه مبارک فجر است.

حجت الاسلام صادقی، تصریح کرد: در دهه فجر باید راه مکتب الهی حضرت امام خمینی(ره) و عمل به رهنمودهای آن امام راحل جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی را بشناسیم.

گفتنی است، این همایش از سوی اداره تبلیغات اسلامی سمنان با همکاری معاونت تشکل های مردمی ستاد احیا مر به معروف و نهی از منکر استان سمنان و اداره آموزش و پرورش سمنان با موضوع انقلاب اسلامی، ولایتمداری برگزار شد./960/پ202/ص
ارسال نظرات