۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۷۴۸۹۸۷

بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه در پی حمله تروریستی به زائران مرقد سردار سلیمانی

بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه در پی حمله تروریستی به زائران مرقد سردار سلیمانی
در پی حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیتی از جانب شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه منتشر شد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه در پی حمله تروریستی به زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کرد.
 
متن پیام به شرح ذیل است:
 
بسم رب الشهداء والصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
 
شهادت غریبانه ده‌ها نفر از زائران عزیز و  مظلوم مرقد پاک سردار دل‌ها در روزی که زمین و زمان معطر به عطر حضرت صدیقه شهیده سلام الله علیها و سلاله پاکش امام راحل بود دل‌های امت اسلام و مردم انقلابی ایران و خصوصا مردم شهیدپرور کرمان را درسوگ و ماتم نشاند.
 
این واقعه تروریستی که در سالروز شهادت جهانمرد مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز به دست شقی‌ترین انسان‌ها و به دستور آمریکای جهانخوار و صهیونیسم خبیث اتفاق افتاد، نشانه روشن ازخباثت دشمن صهیونیستی و مزدوران او و دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و رو به زوالی است که با تنفس مصنوعی به زندگی پلید خود ادامه می‌دهد و برای بقای خود شتابزده و بی محابا  و زبونانه و بزدلانه دست به جنایات و بمباران و موشک باران و ترورهای فردی وجمعی می‌زند. 
 
در واقعه تروریستی اخیر بیش از همیشه زائران دلداده حاج قاسم که  از هر قشر و صنف و از هرجای ایران و جهان به دیار کریمان شتافته بودند؛ هدف اول دشمنان بودند. آنان در صدد انتقام گیری از مردمی هستند که بیش از نیم قرن است پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایستاده‌اند و در دامان خود پرچمداران مقاومت را پرورش داده‌اند.
 
بدون تردید جنایت ددمنشانه صهیونیستها و حامیان و هم پیمانان آن‌ها موج بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از این نماد مجسم ابلیس را در پی خواهد داشت.
 
شهادت سرافرازانه سیدرضی موسوی و شهید صالح العاروری و واقعه اخیر، عزم ملته وو گروههای مقاومت را در تداوم وارد کردن ضربات کاری‌تر از طوفان الاقصی دوچندان خواهد کرد و زوال رژیم جعلی را سرعت ببشتری خواهد داد که:  اِنّا من المجرمین منتقمون
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با محکومیت این جنایت کم سابقه، مراتب تبریک و تسلیت خود را به پیشگاه امام زمان علیه السلام و  مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و انقلابی ایران خصوصا مردم صبور و مقاوم کرمان و به ویژه خانواده‌های معظم شهیدان این واقعه براز می‌دارد و برای ایشان صبر و اجر و برای مجروحان و جانبازان این حادثه شفای عاجل و التیام و آرامش را تمنا می‌کند.
 
از عموم مردم شریف ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا با حضور دشمن شکن در صفوف فشرده نمازهای جمعه این هفته، یاد شهیدان و زائران گلگون کفن سیزدهم دی ماه را گرامی دارند و بافریادهای دشمن شکن خود برائت و انزجار خود را ازشیطان بزرگ، آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام نمایند.
 
والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه
۱۳ دی ماه ۱۴۰۲
ارسال نظرات