۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۴۹۰۸۶
نماینده طلاب کرمان:

مردم کرمان خواستار عمل به فرمان ولایت و انتقام از عاملان هستند

مردم کرمان خواستار عمل به فرمان ولایت و انتقام از عاملان هستند
حجت الاسلام مولا با اشاره به شجاعت مردم کرمان و تجمع در مکان حادثه تروریستی و فریاد‌های انتقام، گفت: مردم خواهان عمل به دستور ولایت در برخورد با عاملان این جنایت هستند.

حجت الاسلام محمدحسن مولا نماینده طلاب و فضلای کرمان در مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مردم کرمان از اتفاقی که افتاده در عین نجابت خشمگین هستند، اما این خشم سرشار نسبت به دشمن است؛ این مردم از مسؤولین امر مطالبه جدی دارند که طبق سخن و فرمان رهبری مبنی بر اینکه عاملان جنایت «از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود»، منتظر عمل مسؤولین مطیع امر در گرفتن انتقام این شهدا هستند.

وی اضافه کرد: مردم احساس می کنند در انتقام از خون حاج قاسم آنگونه که باید عمل نشده است و همین روز گذشته که سردار قاآنی به مزار سردار سلیمانی مشرف شده بودند، مردم از وی مطالبه جدی داشتند که همانطور که شهید سلیمانی پس از شهادت شهید حججی وعده پایان داعش را داد، انتظار داریم در اطاعت از ولایت ضربه ای مهلک به اسرائیل و آمریکا بزنید تا قلب ها آرامش پیدا کند.

حجت الاسلام مولا شجاعت مردم کرمان را ستودنی عنوان کرد و افزود: تنها چند ساعت پس از انفجار مردم در محل انفجار جمع شده و برای شهدا شمع روشن کردند و روز بعد از حادثه به صورت پرشور در همان محل حضور یافتند و در حال حاضر به دور مزار سردار را خالی نکردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همدردی مردمی و همچنین شجاعت بی مثال برای ما یادآور سخن سردار شهید سلیمانی است که بیان می داشت مردم کرمان را از پدر و مادر خودش بیشتر دوست دارد.

ارسال نظرات