۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۴۹۲۵

برنامه های گرامیداشت هفته وقف در آذربایجان غربی اعلام شد

خبرگزاری رسا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برنامه های گرامیداشت هفته وقف را در این استان تشریح کرد.
وقف

حجت الاسلام روح الله بیگی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته وقف و در راستای ترویج این سنت حسنه و آشنایی آحاد مختلف جامعه اسلامی با نقش و اهداف متعالی وقف برنامه های متعددی توسط ادارات اوقاف شهرستانهای استان در طول این هفته اجرا می شود.

وی برگزاری هفت همایش با موضوع وقف در مرکز استان و شهرستانهای تابعه، مراسمات مختلف تجلیل، برنامه های ویژه سخنرانی و فرهنگی را از جمله برنامه هایی اعلام کرد که با برنامه ریزی های انجام شده توسط واحد فرهنگی و روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام  بیگی خاطرنشان کرد: همایش هایی با موضوعات « وقف، انقلاب اسلامی و توسعه فرهنگی»، « وقف، اسلام ناب محمدی، انقلاب اسلامی، کارامدی مساجد و بقاع متربکه»، « تجلیل از واقفین و خیرین نیک اندیش»، « وقف، اصلاح الگوی مصرف، پیشرفت و عدالت اجتماعی»، «وقف، تعظیم شعائر الهی و دفاع از حریم ولایت»، «قرآن، وقف و معارف معصومین» و « وقف، امام و انقلاب اسلامی و شهدا» در شهرستانهای خوی، قره ضیا الدین، ارومیه، نقده، میاندوآب و تکاب برگزار خواهد شد.

وی گفت: تجلیل از دانشجویان نمونه دانشکده علوم قرآنی خوی و تجلیل از خاواده شهید حاج قلی زاده، دادستان خوی از دیگر برنامه های اجرایی در هفته وقف می باشد./935/پ202/س
ارسال نظرات